Skip to main content
Vraag

Storing 5G Dellestraat Heusden-Zolder

• September 4, 2025
  • 5 reacties
  • 83 Bekeken

Hallo, 

Sinds maandag is de mobiele data verbinding op de dellestraat in Heusden-Zolder zeer slecht tot onbestaand. De telefoons wisselen tussen 5G, Edge en geen verbinding, en er is nagenoeg geen data verkeer ongeacht welke verbinding er is. Dit is voor alle proximus klanten, zowel zakelijke als prive abo. 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Michael V
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • September 8, 2025

@MichaelX Zou het mogelijk zijn je forumprofiel aan te vullen met je klantengegevens zodat we dit verder kunnen onderzoeken voor je.

• Auteur
  • September 8, 2025

@Michael V  Wat hebben mijn klanten gegevens hier mee te maken? Ik heb een zakelijk abonnement dat niet door mijzelf in beheer is. Ik ben door de klantendienst aan de telefoon al afgewimpeld omdat ik "Een zakelijk profiel heb”. Ik meld gewoon dat er al 2 weken zo goed als geen internet is op de dellestraat in Heusden-Zolder. Iedereen met een zakelijk, en prive abonnement van Proximus heeft dit issue. Ik zie dat er werken geplanned zijn die vandaag zouden starten, maar ja, dat verklaard de afgelopen 2 weken niet. 

mvg Michael.

Michael V
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • September 8, 2025

@MichaelX Omdat als wij iets willen opstarten ter herstelling dan word dat gekoppeld aan een klant. Als wij geen gegevens hebben dan kunnen wij niets opmaken. Met een zakelijk abonnement kan het zijn dat jullie een accountmanager hebben en dan word alles via daar gemeld.

• Auteur
  • September 10, 2025

@Michael V Als er een probleem optreedt dat niets met ons zakelijke abonnement te maken heeft, maar wél met de lokale infrastructuur, moet ik toch mijn leidinggevende inschakelen om de storing te melden. Klopt het dat dit de bedoeling is? Ik denk dat mijn baas betere dingen te doen heeft dan achter dit soort problemen aanrennen… 

Het is toch te gek dat je voor dit soort problemen niet mijn telefoonnummer (telefonische servicedesk) of myproximus data die aan dit forum gekoppeld is kan gebruiken…

Het is dus allesinds een beetje zinloos dat ik hier blijf proberen, sluit het topic maar. Als het probleem niet na een paar weken weg gaat zoeken we wel een andere provider waar het melden van een storing niet onmogelijk is.

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • September 17, 2025

@MichaelX Als jij jouw gsm nummer en jouw adres kan toevoegen aan je forumprofiel kunnen wij daar een ticket voor opmaken. Helaas is het niet mogelijk om een ticket puur op locatie aan te maken er dient een gsm nummer gekoppeld te worden aan de storing. Of jij een zakelijk of prive abonnement hebt heeft hier geen invloed op.