Skip to main content

Een tweetal weken geleden heb ik een Sony Xperia 5 II gekocht, maar ik krijg hierop geen 5G. In mijn toestel staat het aan en mijn abonnement ondersteunt het ook. Wel zie ik dat hij niet bij de ondersteunde toestellen voor 5G staat. Wordt hieraan gewerkt en op welke termijn mag ik dat verwachten? Ik zie dat de IPhone 12 daar bijvoorbeeld wel bijstaat en die is recenter…

Ook werkt VoLTE niet op mij toestel. Wanneer ik bel gaat dat via 3G of 2G. De optie "bellen via 4G" staat aan. Kan het zijn dat dat apart voor mijn nummer geactiveerd moet worden? Of ligt dat ook aan het model dat niet ondersteund wordt? 

Mijn nummer staat in mijn profiel. 

Alvast bedankt om hier eens naar te kijken. 

Ik vermoed dat uw toestel/nummer door Proximus wel voor VoLTE zal kunnen geactiveerd worden (ook oudere types van Sony worden ondersteund)

Wat 5G betreft zult zult mogelijks voorlopig vermoedelijk geduld moeten oefenen (blijkbaar voorlopig enkel sommige Samsung, Apple en Otto toestellen voor/op  “5G light” )

Proximus medewerkers komen vanaf morgen terug langs op dit forum)


Een tweetal weken geleden heb ik een Sony Xperia 5 II gekocht, maar ik krijg hierop geen 5G. In mijn toestel staat het aan en mijn abonnement ondersteunt het ook. Wel zie ik dat hij niet bij de ondersteunde toestellen voor 5G staat. Wordt hieraan gewerkt en op welke termijn mag ik dat verwachten? Ik zie dat de IPhone 12 daar bijvoorbeeld wel bijstaat en die is recenter…

Ook werkt VoLTE niet op mij toestel. Wanneer ik bel gaat dat via 3G of 2G. De optie "bellen via 4G" staat aan. Kan het zijn dat dat apart voor mijn nummer geactiveerd moet worden? Of ligt dat ook aan het model dat niet ondersteund wordt? 

Mijn nummer staat in mijn profiel. 

Alvast bedankt om hier eens naar te kijken. 

hi, ik kijk om de optie voor je te activeren
deze zouden dan in de loop van de avond actief voor je worden


Reageer