Skip to main content
Vraag

SMS van 8128 of 8850 komen niet toe

• August 5, 2025
  • 4 reacties
  • 255 Bekeken

Om in te loggen op Edenred (ecocheques) wordt een verificatie SMS gestuurd. Deze krijg ik nooit aan.
Alle instellingen op de iphone nagekeken, niks gevonden. Geen spam, geen blokkering van onbekende nummers ingesteld.

Volgens Edenred komt de SMS van nummers 8128 of 8850.

Wat te doen? Ik geraak niet meer ingelogd, de code uit de SMS moet verplicht ingevuld worden.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • August 5, 2025

@bartt71 

Tip: PX-moderatoren kunnen u beter/vlotter verder helpen, als je zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvult in je → ForumProfiel. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.

Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • August 5, 2025

Ik lees toevallig wel dat 8128 bij AXA veel misbruikt wordt en dat er een onderzoek loopt. Misschien is dat wel de oorzaak. Naar 8850 heb ik niet gezocht’ ik gebruik ook maar gewoon Google he. Ik zou in uw plaats het wel nakijken bij de organisatie die uw cheques levert. Men citeert het parket van Oost-Vlaanderen. 

• Auteur
  • Apprentice
  • August 6, 2025

Ben er ondertussen zo goed als zeker van dat Proximus deze nummers blokkeert aangezien ik wel verificatie SMS ontvang van andere, dus ligt niet aan instellingen van mijn telefoon.

Edenred beweert dat ik het mogelijk moet maken om de nummers te ontvangen wat natuurlijk zever is.

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • August 6, 2025

Welkom op MyEdenred

Door een technisch probleem wordt de beveiligingscode per SMS momenteel niet meer correct verzonden. Onze diensten stellen alles in het werk om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Ik vermoed dat het probleem zich stelt bij het bedrijf (de dienstenleverancier) dat deze sms’en in opdracht van Edenred verstuurt (en dus niet de mobiele operator X of Y)