Skip to main content

Ik heb onlangs een nieuwe GSM gekocht bij Proximus en heb daarbij een gratis SIM-kaart gekregen. Ik heb deze in mijn GSM gestoken als 2e SIM-kaart met de bedoeling daarmee mijn bus te betalen. Ik heb de SIM-kaart al geïdentificeerd en herlaad, maar als ik een ticket wil kopen voor De Lijn krijg ik de aankondiging “Uw abonnement is niet ingesteld om sms-tickets aan te kopen”.

Ik ben al naar de Proximus-winkel geweest, waar ze me zogezegd niet verder konden helpen. Ook bellen naar het nummer 6000 heeft me niets wijzer gemaakt.

iemand van het proximus forumteam zou even moeten natrekken (als ze hier de draad opnemen) of er geen blokkering op deze simkaart staat voor diensten door derden.


@stien

Ik heb helaas niet de nodige toegang tot dit programma. Ik vraag het na. Tot later. Kun je misschien het Pay go nummer invullen bij je profiel? dank je. Groetjes  Luc


Reageer