@michael91
Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
@michael91
via je forum mail vind ik een actief klantennummer en daaronder 2 smartphones met dataoptie, er is nu nog 1 optie beschikbaar.
mvg
Tina
@tina.b
Euh, TS zegt dat er maar 1 smartphone is met dataoptie, maar jij vind er 2 onder zijn klantnummer.
Ergens loop dus nog iets fout en kan dit niet beter nu uitgeklaard worden ?
Mijn 2 centjes ;)
@michael91
kan je in je forum profiel je klantennummer / het betrokken gsm nr invullen?
Misschien hebben we een ander klantennr nodig dan dat dat ik gevonden heb via je forumprofiel?
mvg
Tina
Ter info: Forum Profiel
klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten