Skip to main content

Ik probeer een smartphone met dataphone optie te bestellen. Als ik dit doe krijg ik de melding dat ik maar 3 toestellen tegelijk kan bestellen. Dit terwijl ik momenteel maar 1 toestel met dataphone optie heb lopen en dat op het nummer van mijn vrouw.

Ik heb dus geen 3 toestellen zoals aangegeven als ik mijn bestelling probeer te doen. Is hier een oplossing voor?

@michael91 

Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


@michael91 

via je forum mail vind ik een actief klantennummer en daaronder 2 smartphones met dataoptie, er is nu nog 1 optie beschikbaar.

mvg

Tina


@tina.b 
Euh, TS zegt dat er maar 1 smartphone is met dataoptie, maar  jij vind er 2 onder zijn klantnummer.
Ergens loop dus nog iets fout en kan dit niet beter nu uitgeklaard worden ?
Mijn 2 centjes ;)


@michael91 

kan je in je forum profiel je klantennummer / het betrokken gsm nr invullen?

Misschien hebben we een ander klantennr nodig dan dat dat ik gevonden heb via je forumprofiel?

mvg

Tina

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten


Reageer