Beste, ik heb een joint offer besteld op 17 oktober. De bezorging zou 2 (werk)dagen duren en zou op 22 oktober moeten worden geleverd. Dit werd eerst uitgesteld naar 23 oktober wat altijd kan gebeuren. Daarna weeral uitgesteld en nu is er zelfs geen datum meer wanneer ik deze zal ontvangen. Ik ben dus al 11 dagen aan het wachten op een smartphone met abonnement. Ik ben naar de proximus winkel geweest die mij wisten te melden dat de gsm daadwerkelijk opgestuurd is maar ergens verloren zou zijn geraakt. Via de livechat van Proximus krijg ik elke keer een andere uitleg, de ene zegt dat er geen voorraad is terwijl deze opgestuurd is? De andere zegt dat er nog niets is opgestuurd. Ik heb het gevoel dat men zelf niet weet wat er gaande is. Ik zou graag mijn smartphone ontvangen die ik al betaald heb. Mijn geld is ondertussen van mijn rekening terwijl ik nog niets heb ontvangen.
betreft order R4WEBSHOP046084103.


