Skip to main content
Vraag

Slechte verbinding - trage internet rondom Puurs (sint amands)

• February 5, 2026
  • 3 reacties
  • 47 Bekeken

Ik heb al enorm lang slecht bereik rondom Puurs-Sint-Amands.

Een paar weken-maanden terug was dit bijna overal, wat nu al iets beter is, maar nog niet 100%🙄

Nu rondom Puurs heb ik het meeste last, zeker kanten rondom rijksweg, de ‘pharma omgeving’😓

Hopelijk krijg ik niet de antwoord met ‘ja maar daar zijn veel gebruikers tegelijk aanwezig’😊

Meestal heb ik 1 blokje, of totaal geen blokjes ontvangst, ik kan nog oproepen ontvangen, maar internet is amper beschikbaar.

Maar indien je gsm in je broekzak is, heb je vaak geen service😀

Speedtest mislukt heel vaak, en wanneer ik op vliegtuigmodus ga en terug aanzet haal ik rond 50Mbps met moeite. Upload rondom 2-3 Mbps.. 

Zijn er nog mensen in de omgeving die dit ervaren, of is dit een gekend probleem?😶

Ik heb dit zowel op mijn IPhone als mijn Samsung galaxy toestel, beide met een e-sim

3 reacties

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • February 9, 2026

​@Emrr58 

Kan je op je forum profiel bij ticket of opmerkingen een adres doorgeven waar je slechte ontvangst ondervind in Puurs?

Geert

• Auteur
  • Motivator
  • February 22, 2026

​@Emrr58 

Kan je op je forum profiel bij ticket of opmerkingen een adres doorgeven waar je slechte ontvangst ondervind in Puurs?

Geert

Dag Geert,

Meestal rondom de baan van Rijksweg, Ook in de Lichterstraat. Dit zijn de plaatsen waar ik vaak moet komen, en hier ondervind ik dit enorm.

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • February 23, 2026

​@Emrr58 Wij hebben geen weet van meerdere klachten in deze omgeving. Er zijn momenteel ook geen werken aan de antenne.

• Sinds wanneer ondervindt u deze problemen ? 
  • Heeft u dit enkel buiten of binnen (rijdend) ?
  • Heeft u zelf weet van andere Proximusgebruikers met dit probleem ? 
  • Ondervindt u ook problemen op andere locaties ?Â