Beste forum-gebruikers,
Sedert een aantal maanden hebben zowel mijn partner als ik problemen met de dekking van het mobiele netwerk te Aartselaar. Zowel het surfen als het bellen lukt soms goed, maar 90% van de tijd verloopt dit traag (surfen) of kan er geen oproep plaatsvinden. Vaak krijgen we op onze beide toestellen gewoon het “E”- logo van Edge te zien. Onze toestellen tonen op goede momenten slechts 2 blokjes verbinding. Doorgaans gewoon 1 blokje of Edge dus.
We hebben hier meermaals contact voor opgenomen met de techniekers van Proximus, maar deze konden niet veel betekenen. De enige “oplossing” die we kregen was de switch naar een e-sim op beide toestellen. Helaas.., zonder verbeterend resultaat.
Is er iemand hier aanwezig die ons concreet kan zeggen waarom onze regio zoveel last lijkt te hebben van een slecht mobiel netwerk? Klanten van Proximus betalen wel genoeg per maand om te mogen genieten van een degelijk netwerk, lijkt me. De klantendienst heeft al wel een korting geboden op de factuur van mijn partner, maar die 5 euro lost het probleem natuurlijk niet op.
Ik hoor graag of er lokaal problemen gekend zijn met het mobiele netwerk, of er voldoende zendmasten aanwezig zijn (?) én of er hier verbeteringen voor zullen plaatsvinden. De klantendienst had ons aangeraden om zoveel mogelijk te klagen om dit probleem zo aan te kaarten, maar dat lijkt me nu toch ook geen doen. Dus we proberen het hier.
Met dank,
Kristof