Skip to main content
Vraag

Slechte 4g/5g ontvangst

  • 7 June 2024
  • 3 reacties
  • 238 Bekeken

Beste,

Sinds enkele weken merken we problemen met 4g/5g in de regio. De problemen zijn begonnen nadat er werken zijn uitgevoerd aan de antennes, waarvan we op de hoogte zijn gebracht via sms.

Op mijn gsm merk ik op dat deze constant wisselt tussen 4g en 5g en telkens verliest mijn gsm kortstondig verbinding met internet wat zeer storend is, vooral als ik in gesprek ben.

Ook zie ik, op 4g of 5g, dat mijn gsm maar 2 streepjes bereik heeft wat voordien niet het geval was.

Zou er een probleem zijn met de antennes na de werken?

Mvg,

Devin

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Dvh87 

dank om alle info al in te vullen in je forum profiel

We hebben je vraag doorgestuurd naar de betrokken dienst voor onderzoek.

Groeten

tina

Beste Proximus mensen, ik krijg ook heletijd meldingen met daarin: “Uw krediet is ontoereikend. Gelieve uw prepaid-kaart te herladen en vervolgens opnieuw te proberen.”

Hierdoor kan ik ook niet meer bellen en mijn mobiele data staat aan maar werkt niet. Mijn moeder en ik hebben al gekeken naar het probleem maar weten niet zo zeker wat er scheelt. En we denken dat we nog wat moeten betalen. Mvg ProximusPlusKlant

Reputatie 7
Badge +4

@ProximusPlusKlant 

U kunt u belkrediet (voor Pay&Go+) toch raadplegen (en desgevallend herladen) via onderstaande

Je Pay&Go-krediet raadplegen, herladen of omzetten | Proximus

Proximus medewerkers (moderatoren) zijn pas vanaf maandag terug aanwezig op dit publieke forum 

Reageer