Kan al dagen geen emails op mijn skynet e-mail adres meer ontvangen of versturen op mijn Gsm. Er werkt niets meer. Bmijkbaar krijgen ze het bij Proximus maar niet opgelost
Noteer hiervoor best in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens, zodat PX moderatoren u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je vlotter te kunnen helpen.
In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden of iets wat je belangrijk acht i.v.m. je vraag bv over welke mailbox/mail adres het probleem gaat.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meld het hier zodra dit gebeurd is.
En kan je via http://webmail.proximus.be ook geen mails versturen en zijn de mails daar ook niet binnengekomen/in spam terecht gekomen.
Gebruik je de proximus mail app op je GSM?
Vlot beheer van je e-mails met Proximus Mail | Proximus
Geert
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.