Skip to main content
Vraag

skynet emails

  • June 13, 2025
  • 2 reacties
  • 34 Bekeken

Kan al dagen geen emails op mijn skynet e-mail adres meer ontvangen of versturen op mijn Gsm. Er werkt niets meer. Bmijkbaar krijgen ze het bij Proximus maar niet opgelost

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • June 13, 2025

Noteer hiervoor best in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens, zodat PX moderatoren u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je vlotter te kunnen helpen.
In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden of iets wat je belangrijk acht i.v.m. je vraag bv over welke mailbox/mail adres het probleem gaat.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".

 Meld het hier zodra dit gebeurd is.

En kan je via http://webmail.proximus.be ook geen mails versturen en zijn de mails daar ook niet binnengekomen/in spam terecht gekomen.


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • June 13, 2025

@reacherke 

Gebruik je de proximus mail app op je GSM?

Vlot beheer van je e-mails met Proximus Mail | Proximus

 

Geert