Vraag

simkaart online besteld

  • 29 December 2023
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken

Hallo heb op 26/12 online een simkaart besteld bij proximus. Als nieuwe klant wel overgestapt van telenet enkel voor mobiel. Kan ook nergens mijn bestelling volgen. Enig idee iemand hoelang het kan duren?

 

Mvg Mario 


2 reacties

@Mariobcs

Ter info: De PX forummedewerkers komen pas aanstaande dinsdag hier langs op het forum.

Eventueel kun je dan wel nog via de helpdesk 080022800 bellen indien je dit wenst.

of via andere manieren → http://proximus.be/contact 

bij welke operator het nummer nog actief is →  (CRDC)  Number Portability

  

De nummeroverdracht wordt conform de wettelijke bepalingen geregeld door uw nieuwe operator (Proximus) en het is deze nieuwe operator die ervoor moet zorgen dat alles correct verloopt  (éénvoudige nummeroverdracht = 1 werkdag van maandag tot en met zaterdag voor zover mij bekend)

Conform deze wettelijke bepalingen dient uw nummer actief te blijven bij uw oude operator totdat de overdracht effectief uitgevoerd werd en kunt u een beperkte schadevergoeding bekomen indien deze overdracht niet tijdig doorging 

Nummers en e-mail overdraagbaarheid | BIPT

Koninklijk besluit betreffende de overdraagbaarheid van de nummers van de abonnees van elektronische-communicatiediensten (mycodex.be)

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Mariobcs Sorry voor late reactie.Is het ondertussen in orde gekomen.Indien niet, gelieve uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aan te vullen op uw profile.Dan kijk ik het verder na voor u.Groetjes,Joel.

Reageer