Hallo heb op 26/12 online een simkaart besteld bij proximus. Als nieuwe klant wel overgestapt van telenet enkel voor mobiel. Kan ook nergens mijn bestelling volgen. Enig idee iemand hoelang het kan duren?
Mvg Mario
Hallo heb op 26/12 online een simkaart besteld bij proximus. Als nieuwe klant wel overgestapt van telenet enkel voor mobiel. Kan ook nergens mijn bestelling volgen. Enig idee iemand hoelang het kan duren?
Mvg Mario
Ter info: De PX forummedewerkers komen pas aanstaande dinsdag hier langs op het forum.
Eventueel kun je dan wel nog via de helpdesk 080022800 bellen indien je dit wenst.
of via andere manieren → http://proximus.be/contact
bij welke operator het nummer nog actief is → (CRDC) Number Portability
De nummeroverdracht wordt conform de wettelijke bepalingen geregeld door uw nieuwe operator (Proximus) en het is deze nieuwe operator die ervoor moet zorgen dat alles correct verloopt (éénvoudige nummeroverdracht = 1 werkdag van maandag tot en met zaterdag voor zover mij bekend)
Conform deze wettelijke bepalingen dient uw nummer actief te blijven bij uw oude operator totdat de overdracht effectief uitgevoerd werd en kunt u een beperkte schadevergoeding bekomen indien deze overdracht niet tijdig doorging
Nummers en e-mail overdraagbaarheid | BIPT
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.