Je hebt waarschijnlijk het toestel al eens heropgestart, indien niet best eens doen.
Geachte,
Ik heb in januari nieuwe s24fe gekocht,heb dan naar een shop geweest(waasland shopping) voor kleinere sim.Nu onlangs viel me op,dat ik niet kan bellen,of gebeld kan worden.Bij Sim beheer op de foon staat Sim1 Proximus onbekend nummer.Is er een probleem met de sim kaart,kunnen een van medewerkers dit es nachecken.Heb wel mobiele verbinding
Je hebt waarschijnlijk het toestel al eens heropgestart, indien niet best eens doen.
Geachte,
Ik heb in januari nieuwe s24fe gekocht,heb dan naar een shop geweest(waasland shopping) voor kleinere sim.Nu onlangs viel me op,dat ik niet kan bellen,of gebeld kan worden.Bij Sim beheer op de foon staat Sim1 Proximus onbekend nummer.Is er een probleem met de sim kaart,kunnen een van medewerkers dit es nachecken.Heb wel mobiele verbinding
Net heropgestart,is idem dito
Zet best t.b.v. de PX moderatoren, in je → ForumProfiel in het veld "Ticket" het telefoonnummer waarover het probleem gaat.
Je hebt waarschijnlijk het toestel al eens heropgestart, indien niet best eens doen.
Geachte,
Ik heb in januari nieuwe s24fe gekocht,heb dan naar een shop geweest(waasland shopping) voor kleinere sim.Nu onlangs viel me op,dat ik niet kan bellen,of gebeld kan worden.Bij Sim beheer op de foon staat Sim1 Proximus onbekend nummer.Is er een probleem met de sim kaart,kunnen een van medewerkers dit es nachecken.Heb wel mobiele verbinding
Net heropgestart,is idem dito
Zet best in je → ForumProfiel in het veld "Ticket" het telefoonnummer waarover het probleem gaat.
Je hebt waarschijnlijk het toestel al eens heropgestart, indien niet best eens doen.
Geachte,
Ik heb in januari nieuwe s24fe gekocht,heb dan naar een shop geweest(waasland shopping) voor kleinere sim.Nu onlangs viel me op,dat ik niet kan bellen,of gebeld kan worden.Bij Sim beheer op de foon staat Sim1 Proximus onbekend nummer.Is er een probleem met de sim kaart,kunnen een van medewerkers dit es nachecken.Heb wel mobiele verbinding
Net heropgestart,is idem dito
Done @Martin gsmnr staat in het Ticket veld
Weet daar niet zo veel van, maar ik lees dat wegens fraude het omwisselen
van simkaart enkel mogelijk is met identiteitskaart in een proximusshop.
Weet daar niet zo veel van, maar ik lees dat wegens fraude het omwisselen
van simkaart enkel mogelijk is met identiteitskaart in een proximusshop.
Sim is veranderd in een Proximus shop
En hebben ze die telefoon dan niet getest? Dat zou ik dan toch vriendelijk vragen.
Uw openingsbericht is wel raar. In januari die telefoon gekocht en onlangs vastgesteld dat die nieuwe sim niet werkte.
En hebben ze die telefoon dan niet getest?
er was verbinding,dus denk je dat het in orde is eh...zal wel in orde raken,heb alles doorgegeven wat @Martin vroeg te doen
@Hans VG Inderdaad gewoon afwachten tot PX moderatoren kunnen natrekken of het nummer gekoppeld is aan je nieuwe simkaart.
(PX moderatoren kunnen hier nog lagskomen/reageren tot 16u30.)
Ook als je kan het simkaartnummer, bevat 13 cijfers en begint met 2100, in het tekstveld “ticket” bijplaatsen.
Zet best in je → ForumProfiel in het veld "Ticket" het telefoonnummer waarover het probleem gaat.
Je hebt waarschijnlijk het toestel al eens heropgestart, indien niet best eens doen.
Geachte,
Ik heb in januari nieuwe s24fe gekocht,heb dan naar een shop geweest(waasland shopping) voor kleinere sim.Nu onlangs viel me op,dat ik niet kan bellen,of gebeld kan worden.Bij Sim beheer op de foon staat Sim1 Proximus onbekend nummer.Is er een probleem met de sim kaart,kunnen een van medewerkers dit es nachecken.Heb wel mobiele verbinding
Net heropgestart,is idem dito
Done @Martin gsmnr staat in het Ticket veld
@Hans VG Inderdaad gewoon afwachten tot PX moderatoren kunnen natrekken of het nummer gekoppeld is aan je nieuwe simkaart.
(PX moderatoren kunnen hier nog lagskomen/reageren tot 16u30.)
Ook als je kan het simkaartnummer, bevat 13 cijfers en begint met 2100, in het tekstveld “ticket” bijplaatsen.
Zet best in je → ForumProfiel in het veld "Ticket" het telefoonnummer waarover het probleem gaat.
Je hebt waarschijnlijk het toestel al eens heropgestart, indien niet best eens doen.
Geachte,
Ik heb in januari nieuwe s24fe gekocht,heb dan naar een shop geweest(waasland shopping) voor kleinere sim.Nu onlangs viel me op,dat ik niet kan bellen,of gebeld kan worden.Bij Sim beheer op de foon staat Sim1 Proximus onbekend nummer.Is er een probleem met de sim kaart,kunnen een van medewerkers dit es nachecken.Heb wel mobiele verbinding
Net heropgestart,is idem dito
Done @Martin gsmnr staat in het Ticket veld
Heb simkaart nr er ook bijgevoegd @Martin
Ik hoop dat ik volgende week oplossing krijg...alvast fijn verlengd weekend @Martin en het ganse PX team
@Martin Het is in orde,gisteravond kennis op bezoek die het ook es gehad heeft,en waar bij mobiele gegevens bellen via 4G Sim1 was uitgeschakeld,hij zei,staat dat aan,op m’n foon stond dit af,aangezet,en nu staat er bij Sim beheer,Proximus en m’n tel nr...gebeld en bellen gaat weer nu….er staat wel een icoon rechtsbovenaan van Vo))LTE.Wilde dit even laten weten,alvast thx voor al jullie tips...mag ik bij ticket de gegevens weg doen,of best laten staan.
grtz Hans
@Hans VG Bedankt om ons op de hoogte te brengen.
Je mag dit in het veld ticket wissen, aangezien je het nu toch zelf hebt kunnen oplossen.
Voor u ook nog een fijn verlengd weekend,
Martin.