Skip to main content

Geachte,

Ik heb in januari nieuwe s24fe gekocht,heb dan naar een shop geweest(waasland shopping) voor kleinere sim.Nu onlangs viel me op,dat ik niet kan bellen,of gebeld kan worden.Bij Sim beheer op de foon staat Sim1 Proximus onbekend nummer.Is er een probleem met de sim kaart,kunnen een van medewerkers dit es nachecken.Heb wel mobiele verbinding

Je hebt waarschijnlijk het toestel al eens heropgestart, indien niet best eens doen.

Geachte,

Ik heb in januari nieuwe s24fe gekocht,heb dan naar een shop geweest(waasland shopping) voor kleinere sim.Nu onlangs viel me op,dat ik niet kan bellen,of gebeld kan worden.Bij Sim beheer op de foon staat Sim1 Proximus onbekend nummer.Is er een probleem met de sim kaart,kunnen een van medewerkers dit es nachecken.Heb wel mobiele verbinding

 


Je hebt waarschijnlijk het toestel al eens heropgestart, indien niet best eens doen.

Geachte,

Ik heb in januari nieuwe s24fe gekocht,heb dan naar een shop geweest(waasland shopping) voor kleinere sim.Nu onlangs viel me op,dat ik niet kan bellen,of gebeld kan worden.Bij Sim beheer op de foon staat Sim1 Proximus onbekend nummer.Is er een probleem met de sim kaart,kunnen een van medewerkers dit es nachecken.Heb wel mobiele verbinding

 

Net heropgestart,is idem dito


Zet best t.b.v. de PX moderatoren, in je → ForumProfiel in het veld "Ticket" het telefoonnummer waarover het probleem gaat.

Je hebt waarschijnlijk het toestel al eens heropgestart, indien niet best eens doen.

Geachte,

Ik heb in januari nieuwe s24fe gekocht,heb dan naar een shop geweest(waasland shopping) voor kleinere sim.Nu onlangs viel me op,dat ik niet kan bellen,of gebeld kan worden.Bij Sim beheer op de foon staat Sim1 Proximus onbekend nummer.Is er een probleem met de sim kaart,kunnen een van medewerkers dit es nachecken.Heb wel mobiele verbinding

 

Net heropgestart,is idem dito

 


Zet best in je → ForumProfiel in het veld "Ticket" het telefoonnummer waarover het probleem gaat.

Je hebt waarschijnlijk het toestel al eens heropgestart, indien niet best eens doen.

Geachte,

Ik heb in januari nieuwe s24fe gekocht,heb dan naar een shop geweest(waasland shopping) voor kleinere sim.Nu onlangs viel me op,dat ik niet kan bellen,of gebeld kan worden.Bij Sim beheer op de foon staat Sim1 Proximus onbekend nummer.Is er een probleem met de sim kaart,kunnen een van medewerkers dit es nachecken.Heb wel mobiele verbinding

 

Net heropgestart,is idem dito

 

Done ​@Martin gsmnr staat in het Ticket veld


Weet daar niet zo veel van, maar ik lees dat  wegens fraude het omwisselen

van simkaart enkel mogelijk is met identiteitskaart in een proximusshop.  


Weet daar niet zo veel van, maar ik lees dat  wegens fraude het omwisselen

van simkaart enkel mogelijk is met identiteitskaart in een proximusshop.  

Sim is veranderd in een Proximus shop


En hebben ze  die telefoon dan niet getest?  Dat zou ik dan toch vriendelijk vragen. 

Uw openingsbericht is wel raar. In januari die telefoon gekocht en onlangs vastgesteld dat die nieuwe sim niet werkte.  


En hebben ze  die telefoon dan niet getest?  

er was verbinding,dus denk je dat het in orde is eh...zal wel in orde raken,heb alles doorgegeven wat ​@Martin vroeg te doen


@Hans VG  Inderdaad gewoon afwachten tot PX moderatoren kunnen natrekken of het nummer gekoppeld is aan je nieuwe simkaart.
(PX moderatoren kunnen hier nog lagskomen/reageren tot 16u30.)

Ook als je kan het simkaartnummer, bevat 13 cijfers en begint met 2100, in het tekstveld “ticket” bijplaatsen.

Zet best in je → ForumProfiel in het veld "Ticket" het telefoonnummer waarover het probleem gaat.

Je hebt waarschijnlijk het toestel al eens heropgestart, indien niet best eens doen.

Geachte,

Ik heb in januari nieuwe s24fe gekocht,heb dan naar een shop geweest(waasland shopping) voor kleinere sim.Nu onlangs viel me op,dat ik niet kan bellen,of gebeld kan worden.Bij Sim beheer op de foon staat Sim1 Proximus onbekend nummer.Is er een probleem met de sim kaart,kunnen een van medewerkers dit es nachecken.Heb wel mobiele verbinding

 

Net heropgestart,is idem dito

 

Done ​@Martin gsmnr staat in het Ticket veld

 


@Hans VG  Inderdaad gewoon afwachten tot PX moderatoren kunnen natrekken of het nummer gekoppeld is aan je nieuwe simkaart.
(PX moderatoren kunnen hier nog lagskomen/reageren tot 16u30.)

Ook als je kan het simkaartnummer, bevat 13 cijfers en begint met 2100, in het tekstveld “ticket” bijplaatsen.

Zet best in je → ForumProfiel in het veld "Ticket" het telefoonnummer waarover het probleem gaat.

Je hebt waarschijnlijk het toestel al eens heropgestart, indien niet best eens doen.

Geachte,

Ik heb in januari nieuwe s24fe gekocht,heb dan naar een shop geweest(waasland shopping) voor kleinere sim.Nu onlangs viel me op,dat ik niet kan bellen,of gebeld kan worden.Bij Sim beheer op de foon staat Sim1 Proximus onbekend nummer.Is er een probleem met de sim kaart,kunnen een van medewerkers dit es nachecken.Heb wel mobiele verbinding

 

Net heropgestart,is idem dito

 

Done ​@Martin gsmnr staat in het Ticket veld

 

Heb simkaart nr er ook bijgevoegd ​@Martin 


Ik hoop dat ik volgende week oplossing krijg...alvast fijn verlengd weekend ​@Martin en het ganse PX team


@Martin Het is in orde,gisteravond kennis op bezoek die het ook es gehad heeft,en waar bij mobiele gegevens bellen via 4G Sim1 was uitgeschakeld,hij zei,staat dat aan,op m’n foon stond dit af,aangezet,en nu staat er bij Sim beheer,Proximus en m’n tel nr...gebeld en bellen gaat weer nu….er staat wel een icoon rechtsbovenaan van Vo))LTE.Wilde dit even laten weten,alvast thx voor al jullie tips...mag ik bij ticket de gegevens weg doen,of best laten staan.

grtz Hans


@Hans VG Bedankt om ons op de hoogte te brengen.
Je mag dit in het veld ticket wissen, aangezien je het nu toch zelf hebt kunnen oplossen.

Voor u ook nog een fijn verlengd weekend,

Martin.