Vraag
SIM kaart niet geactiveerd?
Al twee maanden probeerde ik klant te worden en online een Mobilus 5G abonnement aan te schaffen. Elke keer kreeg ik dezelfde foutmelding. Twintig keer over twee maanden tijd minstens heb ik het geprobeerd met telkens diezelfde bug. Ik heb dit laten weten via de klantendienst (meermaals), via een 0800 nummer van de webshop waar klantendienst me naartoe had verwezen, via de chat, via de review op de website...ik heb enorm veel moeite gedaan. Zonder resultaat. Uit pure miserie ben ik uiteindelijk naar een Proximus center gereden in Schelle. Ze hebben me daar super vriendelijk geholpen. Na al die moeite heb ik echter het abonnement zonder webkorting. Niet fair aangezien de webshop niet naar behoren werkt. Tot overmaat van ramp bleek minder dan twee uur later dat de Sim kaart van de vorige operator al niet meer werkte, maar die van Proximus werkt nu meer dan 24u later nog steeds niet! Ik zit dus al meer dan een dag zonder verbinding. Niet ok. Mijn gsm nummer is 0492580648.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.