Skip to main content
Vraag

sim kaart geraakt niet geactiveerd

  • October 3, 2025
  • 2 reacties
  • 42 Bekeken

Beste , 

 

Na 10 telefoons , driemaal de belofte dat het binnen 24 Hr ok is , is het nog steeds niet gtelukt o de simkaart van mijn moeder 82 te activeren??? ZE woont alleen en kan niemand bellen in geval van nood. Willen jullie het nodige doeb???

 

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • October 3, 2025

@redben 
PX-moderatoren kunnen u beter/vlotter verder helpen, als je zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvult in je → ForumProfiel. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag (zo bv o.a. gsm-nummer, adres van je moeder waarover het probleem gaat...) .
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 3, 2025

@redben Kan u de klantgegevens noteren van uw moeder op uw profile bij Tickets, naam, adres, gsm-nummer , simkaartnummer.Dan kunnen we het verder voor u nakijken.Groetjes,Joel.