Vraag

SIM kaart geblokkeerd, volledig onbereikbaar. Identificeren werkt niet

  • 28 January 2024
  • 7 reacties
  • 118 Bekeken

Hi

Vorige vrijdag was mijn laatste dag bij mijn werkgever. Vanaf 12u snachts vrijdag was mijn sim kaart geblokeerd. Ik probeer nu de identificatie te doen via de website van proximus.

Via een eID scanner krijg ik elke keer een SSL error. Dit heb ik getest in Firefox, Edge en Chrome. Heb ook recent pas een nieuwe ID.

Ik heb het ook geprobeerd via mijn proximus account. Daar is mijn telefoonnummer wel aan gelinkt.

Maar daar kunnen mijn gegevens niet opgehaald worden. Momenteel is het zondag, de winkels zijn dicht en ik kan ook niet bellen naar de support aangezien mijn SIM kaart het niet doet. Moet morgen ook de trein van een anderhalf uur nemen en zou dus wel bereikbaar moeten zijn.

Dus hopelijk kan iemand mij hier helpen?

Alvast bedankt


7 reacties

@bertje1337 

Hier komt niemand van PX langs tijdens het weekend,  de helpdesk 080022800 tot 22u is dan wel bereikbaar, mss kan je via chat ook proberen of je daar iets mee kunt bereiken!

http://proximus.be/contact

Hoe is dit opgelost? Ik heb net hetzelfde voor. Van werkgever naar Pay en Go. Al tweemaal in Proximus shop geweest om te identificeren, maar simkaart blijft geblokkeerd…

Reputatie 7
Badge +3

@bertje1337 @Robin_V Indien het nog niet is opgelost kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer) aanvullen op uw profile en simkaartnummer bij tickets.Dan laten we het onderzoeken.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@bertje1337

gaat het over een nr dat eindigt op 429?

dat is geïdentificeerd

ik laat nakijken waarom het nog niet werkt

er staat nu ook iets credit op om te testen: reset je eens volledig?

laat je ons iets weten? 

 

@Robin_V

voor jou zie ik vanaf vandaag verbruik? dus opgelost…

 

maar voor beide kan het geen kwaad verdere gegevens aan te vullen :-)

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )

 

groeten,

Tina

Reputatie 7
Badge +3

Dag @bertje1337 bij ons staat alles goed, er is alleen nog een ‘first call’ nodig. Je moet dus gewoon een oproep doen naar eender welk nummer. Groetjes, Heidi

@Joel M @HeidiE @tina.b 

Ik heb exact hetzelfde aan de hand.

Ik kan wel krediet op mijn “nieuwe Pay&Go” kaart zetten, maar identificeren lukt op geen enkele manier.

Reputatie 7
Badge +3

@TSA Is het ondertussen gelukt.Indien niet, raad ik u aan om via een shop van Proximus langs te gaan.Daar is het meestal op 10 min in orde.Groetjes,Joel.

Reageer