Vraag

sim 1 niet geregistreerd

  • 30 November 2022
  • 12 reacties
  • 229 Bekeken

Deze namiddag mijn micro-simcard laten omzetten naar nano-simcard.

Op mijn telefoon staat nog steeds  ‘sim1 niet geregistreerd’.

Opnieuw opstarten is niet de oplossing.

Graag oplossing zo vlug mogelijk  aub


12 reacties

ter info: In afwachting dat de Proximus forummedewerkers (moderators) hier de draad terug opnemen morgen en direct aan de slag zouden kunnen gaan, daarom best zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). Trouwens met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag, bv het gsm nr waarover het probleem betrekking heeft). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Gegevens aangevuld. Nog steeds melding op telefoon, sim1 niet geregistreerd

Reputatie 7
Badge +3

@Johan001 

de nieuwe simkaart nr. heb je die vermeld op je profiel bij: Ticket?

Want momenteel staat er inderdaad een andere simkaart actief.

 

Geert

Reputatie 7
Badge +3

@Johan001 Order was niet volledig afgewerkt.Moest normaal automatisch gebeuren.Dit heeft men nu manueel afgewerkt.Binnen de 4u zou alles moeten verwerkt zijn in de systemen.Best dan gsm uitzetten en terug opstarten.Laat zeker iets weten als het in orde  is of toch niet.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Hallo, het is nog steeds niet in orde. Melding Sim 1 niet geregistreerd.

Reputatie 7
Badge +3

@Johan001 Uw nieuwe simkaartnummer is dat deze wat in uw profile bij ticket staat.Groetjes,Joel

ja het simcardnummer bij ticket in het profiel  is van de nieuwe card

 

@Joel M ja het simcardnummer bij ticket in het profiel  is van de nieuwe card

Reputatie 7
Badge +3

@Johan001 Ik heb hiervoor dossier 51695462 opgemaakt en doorgestuurd naar de bevoegde dienst.Zij gaan het nakijken en zelf terug contact met u opnemen.Alvast excuses voor het ongemak.Groetjes,Joel

@Joel M  het oude simkaartje werkt nog steeds. Heb het zonet geprobeerd in andere telefoon. Wellicht daardoor dat het nieuwe niet werkt?

 

Reputatie 7
Badge +3

@Johan001 

ik heb een order ingediend om de simkaart te activeren die je in je profiel hebt staan… hopelijk lukt het straks

groeten

Tina

Simcard is in orde. Bedankt.

Reageer