Ik heb een probleem met een samsung gsm A56 deze werkt plots niet meer. De gsm krijgt de melding op het scherm dat er geen simkaart aanwezig is in de gsm,nochtans is deze er wel. Hierdoor kan je met de gsm niet op internet,niet bellen en opgebeld worden. de gsm kan wel verbinding maken met een wifi netwerk,dus wathsapp werkt wel op de gsm. Ik heb het toestel volledig afgesloten en daarna weer opgestart,maar probleem blijft.Ook heb ik er de simkaart al uitgehaald en dan terug geplaatst,maar probleem blijft. In de instellingen van de telefoon staat dat er geen sim aanwezig is in het toestel. Wat loopt er mis,kan ikzelf er iets aan doen,of weet er iemand hier raad? Alvast mijn gemeende dank. Nog even vermelden dat het toestel nog maar nieuw aangekocht is geweest in Mei 2025.
Antwoord
samsung A56 krijgt melding van” geen simkaart aanwezig”
Beste antwoord door jojo_01
Hallo,
probleem is opgelost!
Doordat het al een oude simkaart was,en deze ook al enkele keren was gebruikt in andere gsm’s was deze beschadigd,hierdoor kon ze geen verbinding meer tot stand brengen.
We zijn naar een proximuspunt gegaan en hier werd deze onmiddellijk ingeruild door een nieuwe,waardoor dan ook het probleem was opgelost.
Toch bedankt voor je respons.
Met vriendelijke groeten
👋👋👋👋
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.