Skip to main content
Vraag

Routingsproblemen

Beste,

Ik ben recent overgeschakeld van Telenet naar Proximus en ik ontvang van bepaalde mensen geen inkomende oproepen.
Ze krijgen de melding dat het nummer niet in gebruik is. Ik heb de indruk dat dit voornamelijk via Orange en vanuit NL ook KPN. 

Ik heb op dit forum gelezen over routingsproblemen (crdc) en in die topics waren mensen meestal geholpen na tussenkomst van een admin. 

Op Proximis klantenlijst raak ik geen meter verder..…

Martin
  • 3 april 2025

@JVDBCF 
Vul in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aan, zodat de PX moderatoren u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je zo ook vlotter te kunnen helpen.
In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag, in dit geval ook het telefoonnummer waarover het probleem gaat.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 4 april 2025

@JVDBCF Ik heb het doorgegeven aan de desbetreffende collega’s, zij gaan het nodige doen. Dit zal normaal gezien in de loop van volgende week opgelost zijn.

• Apprentice
  • 4 april 2025

Heb de nummers die mij niet kunnen bereiken toegevoegd aan Ticket. 

• Apprentice
  • 8 april 2025

@DaisyS ? Heb je eventueel nog nieuws?

Reageer