Skip to main content
Vraag

Roepnummer wijzigen

  • October 14, 2025
  • 2 reacties
  • 38 Bekeken

Hallo moderators,

Ik heb al verschillende pogingen via de helpdesk en winkelpunt gedaan, maar zoals ook eerder in dit forum aangehaald, de medewerkers zijn niet bekend met met de mogelijkheid om zelf een nummer te kiezen. Silver en gold optie.

Dit is wat ik wens voor het nieuwe nummer dat ik toegewezen kreeg bij mijn toestel, ik wil dit oproepnummer wijzigen naar een telefoonnummer dat ik zelf wens te kiezen. Helaas verder dan een lijstje presenteren met 10 voorgesteld nummers kom ik niet.

Kan er aub iemand contact opnemen, dit sleept al meer dan een maand aan nu.

Veel dank alvast;-)

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • October 14, 2025

@JP1975  

Tip: 
PX-moderatoren kunnen u morgen beter/vlotter verder helpen, als je zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvult in je → ForumProfiel.
In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.

PS: ik vind zo niet direct meer de optie “silver” terug op hun → site!


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 15, 2025

Dag ​@JP1975 dossier 57507432 werd opgemaakt voor onze dienst Ordering, die je verder zal contacteren. Groetjes, Heidi