Skip to main content
Vraag

roaming

  • May 3, 2025
  • 3 reacties
  • 41 Bekeken

Twee problemen:

Roaming in buitenland werkt niet 

Bij data in België wel, maar als ik hotspot maak ook geen data beschikbaar 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • May 3, 2025

Omdat de PX moderatoren dit maandag verder zouden kunnen natrekken, noteer je best in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens, zodat zij u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-info vermelden die belangrijk kan zijn i.v.m. je vraag (bv. over welk mobiel nummer het hier gaat)
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meld het hier zodra dit gebeurd is.


  • Auteur
  • Apprentice
  • May 4, 2025

Bedankt, ik heb mijn gegevens aangevuld.

Hopelijk nemen de Proximus medewerkers morgen contact op.


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • May 5, 2025

@FrBru 

het nummer dat je vermeldt in je profiel valt onder AG insurance?

Dan kunnen we de opties niet nakijken.

Best neem je contact op met je personeelsdienst: er is normaal gezien een vaste contactpersoon voor jullie bedrijf ivm de mobiles.

Ik kijk of ik die persoon ook kan contacteren.

Groetjes

Tina