Skip to main content

Bij Pay and Go prepaidkaart kan de rinkeltijd  niet verlengd worden door de gebruikelijk code(s) in te toetsen heb ik begrepen.

De voicemail kan wel uitgeschakeld worden maar verlengd dat dan ook de rinkeltijd?

Hoe schakel je trouwens die voicemail uit ( die man heeft geen internet en een Doro 6060 gsm)?

Het is voor de een hoogbejaarde persoon die niet altijd tijdig de telefoon kan opnemen.

De voicemail uitschakelen van een P&G zal je best door een PX Medewerker laten uitvoeren.

De beltijd verlengen bij een P&G gaat niet.

zie ook »→ Voicemail & beltijd van je gsm of vaste lijn | Proximus

 


Als de rinkeltijd niet wordt verlengd door het uitschakelen van de voicemail heeft dit totaal geen zin om dat te bewerkstelligen. Bij mij lukte het wel om de rinkeltijd aan te passen en ihet s ook een prepaid kaartje ( niet van Proxius) Misschien is dat dan wel de enige optie om bij die persoon ook een gelijkaardig kaartje te gebruiken. Die gsm wordt enkel gebruikt als noodtoestel. Trouwens die mens zit al bijna 3 weken zonder vaste lijn en het raakt maar niet opgelost, 0800 22 800  is daarvoor al zo vaak gecontacteerd ( zelfs de gemeente werd daarvoor ingeschakeld)  en telkens worden datums beloofd om de  herstelling uit te voeren die niet worden nageleefd. 

 


Reageer