Vraag

Reeds geruime tijd slechte verbinding omgeving Edegem

  • 1 January 2024
  • 4 reacties
  • 65 Bekeken

  • Apprentice
  • 2 reacties

Al tientallen jaren zonder probleem bij Proximus. Sinds enkele maanden heel vaak telefoons met verstoring tot uitval van de correspondent en dit zowel binnen- als buitenshuis en dit bovendien op 3 verschillende toestellen binnen mijn abonnement.   Op klantendienst ronduit boertig behandeld door correspondent die geen oplossing kon bieden.   Wanneer ik zei dat het probleem zo erg storend en veelvoorkomend  is dat ik bij gebrek aan oplossing geen andere keuze heb dan van provider te veranderen, wat geen dreigement is maar na zo vele jaren een spijtige noodzaak, schoot de medewerker uit zijn krammen “dat ik niet moest beginnen dreigen” en hij smeet gewoon de hoorn in……

Graag een constructief initiatief….


4 reacties

Intussen nog even op de site van Test Aankoop de dekkingskaarten gaan bekijken…….    Voor Proximus is blijkbaar Edegem (nochtans met een zeer belangrijk Universitair Ziekenhuis….)  een gemeente die ronduit stiefmoederlijk behandeld wordt : daar waar zowat de ganse brede strook van Antwerpen tot Brussel op een schaal van 5 niveaus donkergroen staat (hoogste niveau), valt Edegem letterlijk uit de boot met slechte een score geel (3de niveau).

Vanwaar die negatieven uitzondering ?

Reputatie 7
Badge +5

@HVO Ik heb eens gekeken op uw locatie, daar is de dekking heel erg goed. Heb je dit enkel op jouw locatie of overal in Edegem? 

Dat is zowel waar ik woon, tegen Wilrijk aan, als waar mijn dochter woont, tegen Hove aan.

De helft ven de gesprekken moeten we afbreken omdat we slechts flarden van zinnen opvangen.

Wat ook wel een teken aan de wand is, is dat op de dekkingskaarten op de website van Test Aankoop de naast mekaar gelegen gemeenten Edegem en Kontich een negatieve vlek vormen binnen een zeer brede donkergroene as die van Antwerpen tot Brussel loopt : Kontich slechts lichtgroen en Edegem zelfs geel (op een schaal met 5 niveaus van kwaliteit).  Dat bevestigt toch duidelijk dat er in die omgeving wat aan de hand is ?

Reputatie 3
Badge +2

Goede morgen

Proximus is  in heel het land zijn antennes aan het vervangen

op de meeste plaatsen is hier een week wek voor nodig

Soms komt het voor dat de werken niet kunnen voltooid worden ,door een software of hardware probleem.

Dat heb ik zelf onder vonden

Reageer