dank u, uw links geprobeerd maar de public wifi is verdwenen na panne oud toestel en een nieuwe samsung a71 in telefoonwinkel gekocht, alles laten overzetten daar mits een vergoeding en heb indruk dat er iets niet aangevinkt werd of zo.
Dus lukt niet niet proximus SIM verbindingen enz..
toch bedankt
@germain_01 Kan u de public wifi eens vergeten en deze dan terug opnieuw proberen te registreren?
Via PC producten public wifi wachtwoorden gewijzigd en aangepast
Terug geprobeerd en dan terug
Kun je ipv eap methode
het volgend niet invoeren via instellingen op je smartphone:
Eap-Methode : TTLS (bij sommigen werkt het ook met PEAP ipv TTLS) Verificatie Fase 2 MSCHAPV2 CA certificate Niet valideren Identiteit xxxxxxxxx@proximuswifi.be (je proximus public wifi login) Anonieme Identiteit xxxxxxxxx@proximuswifi.be (je proximus public wifi login) (auto@proximuswifi.be kun je ook proberen)
Geachte
Krijg volgend scherm met TTLS
en je kunt voor identiteit je proximus public wifi login niet invoeren dan ?
Spijtig genoeg niet
ik vermoed dat dit iets te maken heeft door het feit dat de instellingen bij u gebeurd zijn via myproximus app wat ik niet gedaan heb!
Volgens mij in de telefoonwinkel want hij zei toen het daar niet lukte, ge moet dat via uw pc doen.
Via de app kan ik buiten configureren SIM enzniets veranderen.
De oude gsm was de batterij kapot. Ze praten u een nieuwe gsm aan transporten de apps en sindsdien nada.
Ben van S naar Mobilus M moeten stappen voor data als ik veel niet thuis ben . Wat duur maar het zij zo. Bedankt
Heb via PEAP volgende ingevuld.
-screenshot verwijderd-
@germain_01 best je laatste screenshot verwijderen want iedereen kan dit lezen op een openbaar forum!
En werkt het zo?
Werkt niet ook
@germain_01 Je screenshot heb je nog niet verwijderd → door daar bij dat bericht waar je laatste screenshot staat te klikken op de 3 puntje onderaan van dit bericht en bewerken klikken.
Met de ... krijg ik geen bewerken
Enkel link en rapporteer
Kunt gij de ganse polemiek niet wissen want geraak er niet aan uit,?
@germain_01 je kunt alleen maar iets wissen binnen het uur dat je uw bericht gepost hebt, pas maandag kan iemand die van het proximus forumteam zelf is, die screenshot wissen.
Onthoud best dat als je iets post op een openbaar forum, dat je geen privé gegevens post , zo kun je bij screenschot de privé gegevens bvb eerst overkleuren in het zwart zodat bvb loginnamen niet zicht baar worden, maar eigenlijk moet je in dit geval hier niet echt panikeren want ze hebben nog het paswoord niet, beschouw het als een tip
Toch bedankt voor alle tips en aandacht.
Sim ttls peap logins allemaal nada voor mij.
Kan er op maandag eens iemand bellen? Want met telefonische klantendienst komt ge in Nederland terecht en daar kunnen ze enkel een nieuw abonnement aansmeren!
Geachte
Kan er iemand van proximus forum deze topic volledig wissen want de voorgestelde oplossingen lukten niet.
Door met de drie puntjes ... en bewerken onderaan de berichten lukt het ook niet om de de berichten te verwijderen, enkel zegt Martin door iemand van het forum kan deze berichten wissen..
Je bericht bewerken kun je alleen maar binnen het uur dat je uw bericht gepost hebt. Maar alles wissen omdat er nog niks gewerkt heeft is ook niet echt nodig want anders weten we achteraf ook niet meer wat er al juist voorgesteld geweest is!
Alleen die screenschot met je mailadres zou mogen gewist worden en ook Beantwoord kan weggenomen worden aangezien er nog voor u geen echte oplossing geboden werd.
Geachte
Kan zelf dat screenshot niet meer verwijderen.!
Natuurlijk niet omdat je maar één uur de tijd hebt om deze te verwijderen nadat je die geplaatst hebt maar als iemand van het proximus forumteam hier de draad opneemt kunnen ze die verwijderen omdat je mailadres daar in staat, nu ook niet direct een ramp maar beter van niet!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.