Skip to main content

Bij de configuratie van 4411 in de proximus+ app krijg ik volgende foutmelding:

“Fout Sorry, er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het later nog eens” 

Dezelfde foutmelding komt later echter opnieuw voor.

Wanneer ik de foutmelding wegklik met “OK”,  lijkt het alsof ik een parkeersessie kan starten, maar er is geen betaalmethode geselecteerd.  Het is echter niet mogelijk om via “Verander betaalmethode”  Proximus te kiezen. Dit geeft als melding: “Niet ondersteund”. 

Het werkt dus eigenlijk niet.

Ongeveer een jaar geleden ook al een paar keer contact gehad met proximus support i.v.m. 4411 parkeren via SMS. Dit werkt nog steeds niet. De support van 4411 zegt dat mobiele betalingen niet zijn geactiveerd and bij proximus zeggen ze dat dit wel actief staat. Uiteindelijk dan maar opgegeven, lijkt een onmogelijk probleem.  Mobiel parkeren lukt niet.

Ik zeg het maar, er bestaat een 4411 app, onafhankelijk van Proximus.
Anderzijds kan je in de Myproximus app, als je de foutmelding krijgt, eens schudden met je smartphone en het probleem melden zodat Proximus het kan onderzoeken.

@Sylver 

ik laat de opties van je toestel nog eens nakijken.

mvg

Tina

Vandaag nog eens de vraag gesteld aan 4411. Ze beweren nu dat het niet mogelijk is met Pay&Go.

Het zou goed zijn dat dit ergens duidelijk vermeld staat. 

Nog niet zelf geprobeerd, maar ik dacht nochtans ergens gelezen te hebben dat je via de 4411-app als je  kiest voor Bancontact, kredietkaart als betaalmethode het wel kan via P&G!