Toevallig net opgebeld door proximus met de mededeling dat dit een interoperator probleem is en dat de procedure om het op te lossen gestart is. Fingers crossed.
Hallo zelfde probleem zoals tekst hierboven einde raad achter 5x naar proximus te gaan in oostende 4x support en nog niet opgelost help help help ze sturen mij al met mij splinternieuwe gsm naar een reparatieservice juist uit de doos met andere gsm geprobeerd zelfde probleem,dan fabrieksinstelling gedaan ook niet gelukt aub kaj help
@Jonny vislippe
Indien uw GSMnr X op het mobiele Proximus netwerk wel vanaf een GSMnr Y op het Proximus netwerk bereikbaar is en niet vanaf een GSMnr Z op bv. het Orange netwerk, is er inderdaad een “interoperator”-probleem (= een niet correcte routering/afwikkeling van de oproep vanaf het netwerk van de operator van vertrek)
Dit kan door de beller of eventueel door de opgebelde partij aan hun operator voor oplossing meegedeeld worden (bv. nr beller en nr gebelde in het vrije veld ticket van uw forum login profiel)
Indien bovenstaande het geval is, had Proximus Oostende uw nieuwe GSM uiteraard niet in herstelling moeten sturen
→ Wachten op de reactie van een Proximus medewerker (moderator) op dit publieke forum
Ok bedankt en hopelijk komen ze op een oplossing
@Jonny vislippe Kan je je klantgegevens aan je forumprofiel toevoegen? Dan kan ik de nodige stappen ondernemen.
Ik heb net hetzelfde probleem: sinds de overgang naar Proximus begin dit jaar kan ik niet meer opgebeld worden door mensen die Orange hebben. Ik heb 3 telefoonnummers toegevoegd in mijn profiel, van mensen die mij niet kunnen bereiken. Is het mogelijk om dit na te kijken? Alvast bedankt!
@NNoben
Ter info: pas na het verlengd weekend komt iemand van Proximus zelf terug op het forum langs.
TIP: Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze dinsdag de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
@NNoben
ik heb een procedure opgestart voor ‘interoperator’.
ten laatste binnen twee dagen zal automatisch in orde zijn.
Geert
Ik kan ook niet gebeld worden door Orange. Wie kan mij helpen. Ook al een paar keer gebeld.
@Haj Voor de juiste procedure op te kunnen starten hebben we een 3-tal voorbeeld nummers nodig. Je kunt deze op je forumprofiel in de opmerkingen zetten.