De mobiele ontvangst op mijn thuisadres is sinds mei 2024 bijzonder erbarmelijk. Terwijl Proximus 5G snelheid en fiber volop promoot, mag ik al blij zijn als er 4G ontvangst mogelijk is want veelal is het een ‘E’ signaal wat internet op smartphone onmogelijk maakt.
Principieel vraag ik creditnota’s voor slecht functionerende producten/diensten en Proximus heeft mij gedurende maanden gecompenseerd maar weigert dit plots nog te doen terwijl het probleem nog steeds bestaande is.
Hun communicatie bevestigt dat het probleem niet van de baan is en biedt weinig perspectief:
“Wij wensen u hierbij formeel te informeren dat er geen verdere creditnota’s zullen worden toegekend in verband met uw dossier. Wij begrijpen dat dit voor u een teleurstelling kan zijn en willen benadrukken dat wij het oprecht betreuren dat wij voor het betreffende probleem geen passende oplossing hebben kunnen bieden.”
Is dit acceptabel Proximus? Los problemen aub op en compenseer de klanten die je in de kou laat staan in afwachting van een oplossing.
PS: Ik heb iedereen ondertussen zowat aan de lijn gehad, Proximus ‘High Care’ kan alleen maar het probleem bevestigen
Proximus mobiel internet is erbarmelijk slecht
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.