Skip to main content
Vraag

Proximus is dramatisch slecht in Herenthout

Toon eerste bericht

31 reacties

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3415 reacties
  • 8 november 2024

@JH-BE We hebben dit opnieuw geëscaleerd. Er werd ons bevestigd dat de problemen inderdaad terug zijn sinds begin deze week. Men is er mee bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen. 

Onze excuses voor de overlast. 

• Auteur
  • Practitioner
  • 39 reacties
  • 9 november 2024

@HadewychT Bedankt voor de update en escalatie. 

Niet akkoord dat de problemen er terug zijn sinds begin deze week (4 nov), ik heb op 3 oktober al melding gemaakt dat de problemen ondanks werken aan antenne nog steeds niet opgelost waren.

Heel storend dat Proximus eenzijdig tickets sluit, luister aub naar feedback klanten en kom ter plaatse langdurige monitoring doen.

Het blijft aanmodderen met Proximus in Herenthout sinds meer dan een vol half jaar, begrijpe wie kan.

• Auteur
  • Practitioner
  • 39 reacties
  • 11 december 2024

Zonet telefoon gekregen van Petra die meldt dat het dossier nog steeds open staat bij High Care in de Domino klachtenlijst.
@tina.b Graag opvolging aub

• Apprentice
  • 1 reactie
  • 9 februari 2025

Ik heb eveneens problemen en ik woon in Hulshout, nooit last gehad.

Maar sinds 19/12 met de werken aan de zendmasten kan NIET meer bellen en heb ik geen mobiele netwerk buiten mijn wifi. Maar deze is van Telenet, ik ben meer overtuigd aan het geraken dat ik na 25 jaar naar hen ga overstappen.

Niet kunnen dat ik niemand kan bellen als ik buiten mijn huis ben.

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3415 reacties
  • 20 februari 2025

@Katjap.01 Kan je iets meer info geven ?

• Je mag in je profiel het adres doorgeven waar je de problemen ondervindt.
  • Is het enkel buiten, of ook binnen, in welke regio ? 
  • Sinds wanneer ondervind je dit probleem ? 
  • Hebben andere Proximusklanten ook problemen ?

Dan kunnen wij dit verder voor je nakijken. 

• Auteur
  • Practitioner
  • 39 reacties
  • 12 maart 2025

De laatste info die ik vanuit Proximus High Care bekwam dateert van 17/01/2025: “We zijn er nog altijd mee bezig.”.
@tina.b ​@HadewychT 
Graag een actuele update aub (problemen sinds 28/04/2024 zodat we richting een vol jaar evolueren)