Het mobiel netwerk en bellen met Proximus is al volle 2 maanden dramatisch slecht.
Na de Proximus werken (5G upgrade) aan het mobiel netwerk die op 28/04 zogenaamd werden afgerond is de situatie ronduit dramatisch.
Buiten de woning is internet veelal totaal down en bellen is een regelrecht drama. Je mist telefoons en kwaliteit is zelfs met bellen via VoWiFi dramatisch slecht.
Ik heb meermaals contact gehad met Proximus en dat is eveneens een bijzonder negatieve ervaring.
Calls die gemiddeld 20 minuten duren waarbij je in de wacht wordt geplaatst en/of verbinding verbreekt.
Call center agents vanuit NL met heel povere kennis en die geen CRM applicatie hebben waarbij ze de volledige historiek van je ellende te zien krijgen.
Beloftes dat je wordt teruggebeld die niet worden na gekomen, er is geen commitment noch enige customer care op acceptabel nivo.
SIM swap wordt vaak als valse oplossing vermeld, die werd trouwens niet uitgevoerd (systeem doet een technische check of swap Überhaupt nodig is) heb ik mogen vaststellen.
Toen Proximus de fout bij mij probeerde te leggen, was de maat vol. Er is massaal ongenoegen te vinden op de lokale Facebook pagina over de slechte Proximus service.
Ondertussen (20/06) heb ik na 2 maanden eindelijk op voicemail de boodschap waarin Proximus erkent dat er een algemene storing is maar dat men geen zicht heeft wanneer alles opgelost zal zijn.
Ze proberen ons nu te paaien met een ‘1 GB sorry data’ activatie, totaal ontoereikend voor de situatie waarin we ondertussen al volle 2 maanden mee te kampen hebben.
Proximus is foute boel, geen respect voor klanten.