Skip to main content
Vraag

Promo Oneplus 15 + watch 3

• December 10, 2025
  • 3 reacties
  • 30 Bekeken

Beste, 

Ik heb vandaag een OnePlus 15 gekocht en probeer de actie te valideren om mijn watch 3 te krijgen.

Echter is het onmogelijk om dit te finaliseren omdat het scherm (na het aanmaken van een account) blijft steken op ‘laden’ in ‘Account management’ bij ‘myactions.be’.

Ik heb gezien dat deze actie loopt tot 12-12 of 14-12 en vraag me af of ik mijn watch nog ga krijgen indien dit niet snel opgelost geraakt.

Reviews van ‘myactions’ zeggen genoeg over hun klantenservice…

help?

3 reacties

Martin
  • December 10, 2025

@Anton Boutcha 

In geval het nog niet zou gebeurd zijn, vul dan zoveel mogelijk klantgegevens aan in je → ForumProfiel
zodat de PX-moderatoren u beter/vlotter kunnen verder helpen.
In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.

Ter verder info:
OnePlus 15 256GB Infinite Black | Proximus

OnePlus actie: geldig van 13/11/2025 t.e.m. 14/12/2025. Ga na de aankoop van uw smartphone naar proximus.be/geschenk om uw geschenk aan te vragen. Geldig in losse verkoop en in combinatie met een abonnement. Deze actie wordt geïnitieerd en georganiseerd door OnePlus, dat hiervoor als enige verantwoordelijk is.

OnePlus 15 5G 256GB + Watch 3 Geldig in losse verkoop en in combinatie met een abonnement. Van 13/11/2025 tot 14/12/2025 Klik hier om de promotie te verkrijgen
Als het niet lukt, probeer het dan eens in je browser door een privé venster die je opent met
toetscombinatie
CTRL SHIFT N 
in firefox browser is dit 
CTRL SHIFT P

• Auteur
  • Apprentice
  • December 11, 2025

Dag Martin, 

Gedaan wat u vroeg.

Via uw link is het me gelukt om het af te ronden, vreemd genoeg. Het blanke scherm bij Account management bleef wel loading..

Dank u wel voor uw tijd.

Ik denk dat deze topic mag afgesloten worden.

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • December 11, 2025

@Anton Boutcha Fijn om te horen dat het voor u is opgelost.En ​@Martin bedankt voor de nuttige info.Groetjes,Joel.