Hallo,
Ik wordt nu al een paar dagen van het kastje naar de muur gestuurd. Ik verlaat mijn werkgever met behoud van mijn GSM-nummer. Daarvoor is mijn huidge business accont omgezet naar een Pay&Go. Deze Pay&go moet nun naar mijn eigen prive abonnement worden omgezet. Eerst via een Proximus verdeler geweest maar bleef op Pay&Go staan, nu al paar keer naar de helpdesk gebeld met telkens belofte dat het binnen paar uur of na middernacht zou in orde komen. De eerste Proximus call-agents had zelfs paar keer order ingevoerd en geanulleerd omdat hij paar fouten had ingevoerd. Gisteren wel een andere medewerker aan de lijn . Ik kreeg gisteren dus rond 20h wel een orderbevestigings email van Proximus voor de bestelling van een Mobile Easy abbonement maar op diezelfde email staat ook een vermelding “op dit moment kunnen we de activatie niet uitvoeren door een administratief probleem”. Alles gegevens zijn bekend en correct (klant#, SIM kaart # etc) en ik heb ok reeds een copie van mijn ID card naar idcard@proximus.com gestuurd. Kan een moderator in mijn dossier kijken waar het probleem precied zit en hoe dit opgelost kan worden ? Dankje wel !