Skip to main content
Vraag

problemen met code ontvangen op telefoon

• November 14, 2025
  • 3 reacties
  • 37 Bekeken

Beste,

Ik heb Edenred gecontacteerd omdat ik hun code niet aankrijg via 8128 voor online betalingen. Zij zien in hun systeem een blokkage staan, maar op mijn toestel is dit nummer niet geblokkeerd. Ik krijg nl op datzelfde nummer berichten aan van Foodbag. 

Edenred stelde dat ik dan jullie best contacteer om te zoeken naar een oplossing. Kunnen jullie dit aub bekijken?

dank je wel!

3 reacties

Martin
  • November 14, 2025

@Sarah Gernaey 
In geval het nog niet zou gebeurd zijn, vul dan zoveel mogelijk klantgegevens aan in je → ForumProfiel
zodat de PX-moderatoren u beter/vlotter kunnen verder helpen om  dit verder na te trekken of er bij hen een blokkering zou actief staan voor je gsm nummer.
In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die belangrijk is i.v.m. je vraag: dus zet zeker het betreffende telefoonnummer er in.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.

• Auteur
  • Apprentice
  • November 14, 2025

Heb de info aangevuld.

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 17, 2025

Dag ​@Sarah Gernaey je GSM staat actief onder een groot bedrijf, waarvoor wij geen toegang hebben tot de database.

Best vraag je iemand van HR om bij de contactpersoon binnen Proximus te informeren. Groetjes, Heidi