Skip to main content
Vraag

premium nummers bellen storing

• July 24, 2026
  • 2 reacties
  • 16 Bekeken

Mijn budget staat op €250 en alle schuifregelaars voor premium nummers staan open in mijn app. Toch krijg ik bij het bellen drie bieptonen en de melding 'nummer niet geldig'. Al 3x klantendienst gebeld, en volgens hun staat alles oke...maar toch gaat het niet ... Kan de technische dienst mijn optie 'Diensten van Derden' op mijn netwerkprofiel volledig deactiveren en daarna meteen opnieuw activeren?

2 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • July 24, 2026

Ik denk dat je dit via de Proximus app op je smartphone zelf kunt doen, niet?

Martin
  • July 24, 2026

Ik denk het ook → Betaalnummers, betaalsms'en en diensten door derden | Proximus

maar soms lukt dit blijkbaar niet altijd en daarom als het niet lukt kan een proximus medewerker dit eens natrekken. 
Hiervoor zullen zij uw klantgegevens nodig hebben. Vul die daarom vooraf aan in uw → ForumProfiel (indien dit nog niet gebeurd is).
Zo vermijdt u dat de medewerker deze gegevens later nog apart moet opvragen, wat de behandeling van uw vraag kan vertragen.
Indien u het nodig vindt kunt u in het veld "Ticket" bijkomende informatie toevoegen.
Deze gegevens zijn om privacyredenen uitsluitend zichtbaar voor Proximus-medewerkers.
Andere forumgebruikers kunnen ze niet raadplegen.
Klik daarna onderaan op "sla wijzigingen op" en laat hier even weten wanneer dat gebeurd is.