Beste,
Ik was gisteren gewoon aan het scrollen door mijn Reddit-app toen ik deze plots 2 berichten kreeg:

Dus ik ging snel naar de MyProximus-app om te kijken of dit wel klopte en toen kreeg ik dit te zien :

Er staat duidelijk dat ik nog maar 1.25GB verbruikt heb. Maar ik heb wel +20.32euro in het rood erbij staan bovenaan doordat ik zogezegd buiten mijn bundel gesurft heb. Terwijl ik normaal altijd een bericht krijg dat ik bijna aan mijn 2GB zit, heb ik nu helemaal geen bericht gehad. Dus ik heb gebeld met de klantendienst en daar vertelden ze mij dat ik inderdaad over mijn 2GB zit. Dat de MyProximus-app op mijn gsm verkeerd is/ niet goed werkt en hem opnieuw zou moeten installeren.
Dus… het verbruikt zou de app niet goed registreren/updaten? Maar hoeveel ik plots moet meer betalen registreerd/update hij zeker wel….?
Ik heb het mobiel verbruik op mijn gsm zelf (dus niet op de MyProximus-app) nagekeken en daar staat het zo:

Ook hier staat dat ik niet eens 2gb verbruikt heb. Ik krijg ook een melding als ik aan mijn 2gb zou zitten. Ook hier geen melding van gehad.
Dus ik vraag mij af hoe het komt dat ik volgens jullie over mijn 2GB zit en dat ik al +20.32euro moet bijbetalen. En waarom ik dan geen melding meer krijg dat ik bijna aan mijn 2GB zit.
Alvast bedankt.