Skip to main content

Mijn gsm nummer (betaling gebeurde door werkgever - Proximus Fleet) is overgedragen naar een Pay&Go zodat ik mijn nummer privé kon recupereren. 

Bij Telenet kon de portering niet gebeuren zij krijgen immers een foutmelding “Phone number is unavailable for porting”.

De Pay&Go is daarna bij Proximus overgezet naar een Mobile Flex S in mijn Internet/TV pack.

Ook hierna kon bij Telenet de portering niet gebeuren want nog steeds krijgen zij de foutmelding “Phone number is unavailable for porting”.

Proximus heef hierna mijn gsm nummer verwijderd uit mijn pack en er een “standalone Mobile Easy” van gemaakt.

Ook na deze aanpassing kan Telenet de portering niet doorvoeren, en komt onmiddellijk bij invoeren van mijn GSM nummer de foutmelding “Phone number is unavailable for porting”. Dit is ook het geval bij porteringsaanvraag bij Orange en Base.

Alvast bedankt voor feedback.

 

 

 

@Jaheem Proximus moderatoren komen pas maandag hier terug langs op het forum. Omdat zij u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm je probleem, zoals bv o.a. in dit het geval het betreffende gsm nummer.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Beste,

Info is bijgevoegd via “ForumProfiel”.

Mvg,  J. Antipoff


Hebben jullie voldoende info?


Het is nu afwachten tot een Proximus Moderator reageert!


Beste,

Nog steeds geen reactie van een moderator die dit kan opnemen. De technische dienst bezorgde mij ondertussen een nieuwe SIM, deze werd geactiveerd, maar nog steeds kan het nummer niet worden geporteerd. Waar kan ik met deze issue terecht. 

Mvg, J. Antipoff


Beste,

Nog steeds geen reactie van een moderator die dit kan opnemen. De technische dienst bezorgde mij ondertussen een nieuwe SIM, deze werd geactiveerd, maar nog steeds kan het nummer niet worden geporteerd. Waar kan ik met deze issue terecht. 

Mvg, J. Antipoff

Hopelijk reageert er morgen een Proximus Moderator .


@Jaheem  Ik zie dat dossier  55623010  hiervoor lopende is. Men neemt contact met u op. Groetjes


Beste,

Waar kan ik terecht mbt case 55623010 ?

Ik heb. hierover nog geen feedback.

Mvg,


Dag ​@Jaheem laatste update in dit dossier op 03/12/2024: 

 

‘Heb dit doorgestuurd naar BMB (WMA SPOC) voor nazicht.

Request 2742.

Zal je op de hoogte houden zodra ik feedback heb ontvangen.’

 

Ik vraag aan de dossierbeheerder om je op de hoogte te brengen/houden.


Beste,

BMB (WMA SPOC) ? 🤔

Alvast bedankt voor verduidelijking. 👍

Mvg,

 


Reageer