tot voor enkele weken kon ik op mijn Apple iPhone mijn persoonlijke hotspot gebruiken, Nu blijkt dit niet meer te kunnen, Apple geeft aan dat het te maken heeft met mijn abonnement, de Proximus agente geeft aan dat het te maken heeft met de instellingen en dat ik naar een shop moet gaan omdat daar de medewerker het kan oplossen. Wat ik zeer betwijfel en ten tweede de info die ik in die winkels al gehaald heb zijn meestal niet van die aard dat je geholpen bent.
persoonlijke hotspot
Beste antwoord door Martin
tot voor enkele weken kon ik op mijn Apple iPhone mijn persoonlijke hotspot gebruiken, Nu blijkt dit niet meer te kunnen, Apple geeft aan dat het te maken heeft met mijn abonnement, de Proximus agente geeft aan dat het te maken heeft met de instellingen en dat ik naar een shop moet gaan omdat daar de medewerker het kan oplossen. Wat ik zeer betwijfel en ten tweede de info die ik in die winkels al gehaald heb zijn meestal niet van die aard dat je geholpen bent.
dat speelt toch geen rol welke provider of internet abonnement je hebt om een hotspot in te stellen
linken waar je meer over kunt vinden → hotspot+configureren+instellen+ipad+iphone
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.