Vraag

pay@go

  • 27 August 2021
  • 32 reacties
  • 289 Bekeken


Toon eerste bericht

32 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ik laat het aan Proximus medewerkers over om formeel te bevestigen dat Proximus betrokken info (uw identiteit & uw P&G nr) niet aan andere partijen meedeelt (tenzij in het kader van een gerechtelijk onderzoek)

Ter info:

Contactopvolging: samen het virus vertragen | Coronavirus COVID-19 (info-coronavirus.be)

 

 

Dat is ook hetgeen ik veronderstelde, zie één van mijn vorige berichten.

…..dat Proximus betrokken info (uw identiteit & uw P&G nr) niet aan andere partijen meedeelt (tenzij in het kader van een gerechtelijk onderzoek)

Als ik een pay&go+ wil bestellen ben ik verplicht een bestaand GSM nummer in te vullen, naast naam en adres, enz., bij de vereiste info op het bestelformulier.

Zonder GSM nummer kan ik blijkbaar niet bestellen… Toch eigenaardig dat een potentiële klant die geen GSM nummer heeft geen Pay&Go zou kunnen bestellen. Dat kan de bedoeling toch niet zijn! Als ik geen GSM nummer invul bij de vereiste info geraak ik doodgewoon niet verder in de opmaak van de bestelling...

 

Maar dan kun je blijkbaar toch verder gaan om te bestellen

 

Ik hou niet van fictieve emailadressen of andere lapmiddelen en ga me een Orange pay kaart bestellen, sorry...

@pilo Uiteraard heb je altijd de keuze welke operator je kiest, Ik gaf je het alleen maar mee hoe je het (tijdelijk) kon omzeilen, zonder brokken te maken, maar dat Proximus dit moet aanpassen op hun site is evident zodat je zo’n trucen niet hoeft uit te halen.
Dat zullen de @Prox forummedewerkers ook wel doorgeven aan de bevoegde dienst maandag als ze hier langskomen, en is het goed dat je dit hier meegedeeld hebt.

 

Ik hou niet van fictieve emailadressen of andere lapmiddelen en ga me een Orange pay kaart bestellen, sorry… 
&

Zonder GSM nummer kan ik blijkbaar niet bestellen… Toch eigenaardig dat een potentiële klant die geen GSM nummer heeft geen Pay&Go zou kunnen bestellen. Dat kan de bedoeling toch niet zijn! Als ik geen GSM nummer invul bij de vereiste info geraak ik doodgewoon niet verder in de opmaak van de bestelling...

 

Ik heb in mijn bovenstaand voorbeeld een fictief gsm nummer ingevoerd in antwoord op →   
“Toch eigenaardig dat een potentiële klant die geen GSM nummer heeft geen Pay&Go zou kunnen bestellen”

Als je een tweede gsm nummer hebt of van iemand anders in het gezin kun je die altijd opgeven, maar ik moet @pilo gelijk geven dat het ook zou moeten kunnen zonder een gsm nummer op te geven.

En omdat het niet uit de aandacht van de Prox forummedewerkers zou geraken, herhaal ik hier wat ik → hogerop als geformuleerd heb:
@pilo , Ik gaf je het alleen maar als voorbeeld dat je het (tijdelijk) kan omzeilen door een fictief mail-adres in te voeren , Maar Proximus zou dit moeten aanpassen op hun site, zodat je zo’n trucen niet hoeft uit te halen.
Dat zullen de @Prox forummedewerkers ook wel doorgeven aan de bevoegde dienst maandag als ze hier langskomen.

Reageer