Exact hetzelfde voor met de Pay & Go van de dochter. Vandaag aangezet (na een week platte batterij), en ineens 2 SMSen kort na elkaar en krediet volledig op.
In MyProximus staan echter ‘onbepaalde’ oproepen staan toen de GSM al een paar dagen plat was. Dus blijkbaar is dit iets wat niet eens via de GSM zelf gebeurt(!).
Gaat dus duidelijk over iets malafide, dus je zou toch verwachten dat Proximus hier stappen tegen zou ondernemen om dit te vermijden (ipv voor elke afzonderlijke klacht een dossier te openen).
Dear all,
I’ve encountered the exact same situation /Mobifun/ few days ago, and 12euros have been deducted from my P&G card.
Can I also please get a file created for my number @HeidiE and @Luc.M
Thank you in advance,
Dani672
Hallo Tina,
Er werd 2 maal 6€ (totaal 12€) van mijn Pay & Go krediet genomen.
Met vriendelijke groeten,
Fons
@Fons02
beste
ik heb opnieuw een dossier 51519717 opgesteld voor de correcte groep
Het vorige zat in het verkeerde systeem en werd afgesloten als onoplosbaar.
Zelf kan ik niet in je facturatie: wat is het betwiste bedrag aub?
vriendelijke groeten
Tina
Geduld is een schone deugd. Ik wacht reeds sedert augustus. Nog geen dossierbeheerder gehoord. Ik heb zelf 43 jaar voor proximus gewerkt. Nooit meegemaakt. Met vriendelijke groeten, Fons (sectiechef op rust).
Dag @Matthias Verlinden het dossier is nog in behandeling, de dossierbeheerder zal je verder informeren. Groetjes, Heidi
@Matthias Verlinden Dossier 51412478 aangemaakt en doorgestuurd naar de bevoegde dienst voor verder onderzoek.Zij gaan erna zelf terug contact met u opnemen.Groetjes,Joel
@Joel M Excuseer, weet u of er al vooruitgang geboekt is? Na meer dan twee weken heb ik nog niets gehoord...
@Matthias Verlinden Dossier 51412478 aangemaakt en doorgestuurd naar de bevoegde dienst voor verder onderzoek.Zij gaan erna zelf terug contact met u opnemen.Groetjes,Joel
@Matthias Verlinden Kan u het gsm-nummer in uw profile vermelden.Dan kan ik het laten nakijken/onderzoeken.Groetjes,Joel
@Joel M Ik heb mijn profiel bijgewerkt!
@AdeDej Excuses dat het langer duurt dan in normale omstandigheden.Ik heb de extra info doorgegeven in uw dossier 51342000 en dit met hoge prioriteit.Groetjes,Joel
@Matthias Verlinden Kan u het gsm-nummer in uw profile vermelden.Dan kan ik het laten nakijken/onderzoeken.Groetjes,Joel
@tina.b
zie mijn bericht van 28 september.
Zopas voor de 3e week op rij geld gestolen door die befaamde Mobifun. komt dus al op 18€.
Ik heb de dossierbeheerder nog niet gehoord.
Kunnen jullie niet onmiddellijk onze simkaart instellen zodat ze geen sms meer kunnen ontvangen van die frauduleuze firma? Dit wordt echt dringend, want ons saldo is al minder dan 5€ geworden.
alvast bedankt
Ik heb hetzelfde probleem voorgehad. Mobifun, Jess Media, etc., heel wat geld kwijtgeraakt.
Kan er voor mij ook een ticket worden geopend?
Alvast bedankt.
@gerdac Ik heb dossier 51363810 opgemaakt en doorgestuurd naar de bevoegde dienst.Deze gaan het nakijken en zelf terug contact met u opnemen.Groetjes,Joel
@Ann_ Ik heb dossier 51363777 opgemaakt en doorgestuurd naar de bevoegde dienst.Deze gaan het nakijken en zelf terug contact met u opnemen.Groetjes,Joel
FYI: best hiervoor zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier morgen terug de draad opnemen.
Beste,
Nieuw geregistreerd op het forum gezien we hetzelfde probleem hadden zoals anderen beschrijven. Is gestopt door STOP te sturen. (hoop ik althans)
op 26/09/2022 ontvangt mijn papa een sms van nummer 8695 van “Jess Media” om te abonneren op de dienst “Mobifun”, 1 minuut later reeds geabonneerd op deze dienst, en dit zonder ook maar de sms te openen, laat staan OK te hebben gestuurd.
Ik heb direct op 26/09 STOP gestuurd naar 9300, waardoor “voorlopig” een bedrag van 6€ werd gehaald van het “pay and go” saldo
@Ann_
aangezien dit ook gaat over een p&g:
voor welke dienst precies is er ingeschreven? datum van aanrekening?
p&g zien we niet dadelijk, maar info is wel nodig voor opmaak dossier
groeten
Tina
@tina.b
Kan u ook voor mij een dossier openen? Helaas na mijn post hier 9 dagen geleden niets over vernomen.
Bedankt!
@Kris Calle
Op dit moment zie ik nergens een aanrekening derde diensten? ook nog niet bij de aan te rekenen kosten voor oktober?
het betrokken gsm nr zit in je pack, dat heb ik gezien?
groeten
Tina
@AdeDej
dossier werd opgemaakt
De dossierbeheerder zal dit onderzoeken en je informeren.
Groetjes
Tina
@Kris Calle Dag Kris, is het mogelijk om het nummer van je dochter in te vullen onder je profie bij ‘ ticket’ Dank je wel alvast
@Luc.M @HeidiE
ik heb alle info aangevuld in mijn profiel. Kunnen jullie mij op de hoogte houden van het vervolg aub? Alvast bedankt
beste moderator,
gisteren ook sms gekregen van die jess media.
zonder sms terug gestuurd te hebben al geld kwijt.
kunt u voor mij ook dossier opmaken zodat dit stop kan gezet worden en we geld terug krijgen?
bedankt
laten jullie iets weten via mail?
@Witl
dossier 51339175 is opgemaakt.
het gaat hier om een pay&go nummer? de bevoegde dienst doet het nodige
groetjes
Tina
Hallo,
Ik heb net dezelvde probleem gehad voor mijn zoon.
Zou u graag een ticket kunnen aanmaken?
Ik heb de nodige informatie in mijn profiel ingevuld.
Bedankt!
Beste @Luc.M en @HeidiE , zou u me kunnen bevestigen dat een ticket is hiervor aangemaakt en dat u alle nodige informatie hebt?