Dag @LesleySchepens in dat geval volgt Marilyn het verder op, ik laat haar het nieuwe dossier dan afsluiten. Groetjes, Heidi
Dag @LesleySchepens ik maak dossier 53222754 (met verwijzing naar het voorgaande) met de vraag om jou te contacteren. Groetjes, Heidi
Ik ben enkele dagen geleden al opgebeld geweest door Marieline met als dossiernummer 51798958 en er werd mij meegedeeld dat er teveel tijd tussen zat van het moment dat ik de klacht hier heb ingediend (11 maanden geleden) tussen wanneer jullie de klacht hebben behandeld en dat ze deze info ook had doorgegeven aan mijn grootouders.
Doordat er ± 6 maanden tussen zat hebben jullie geen zicht meer op het transactieoverzicht van de prepaidkaarten van dat telefoonnummer of van de transacties die toen naar Mobifun zijn gegaan liet ze mij weten. Dit lijkt mij heel bizar dat jullie die data niet moeten bijhouden?
Er werd mij nu gevraagd zelf aan mijn grootouders te vragen over welk bedrag het gaat en dat moet ik dan terug laten weten aan haar met vermelding van dossiernummer en zo zou er gezorgd worden voor een compensatie langs jullie kant.
Dag @LesleySchepens ik maak dossier 53222754 (met verwijzing naar het voorgaande) met de vraag om jou te contacteren. Groetjes, Heidi
@LesleySchepens
kan je nog eens checken?. ik zie geen gegvens in je forumprofiel? mss niet opgeslagen?
groeten
Tina
Zou nu ok moeten zijn. Ik zat al op mijn My Proximus account te kijken.
@LesleySchepens
kan je nog eens checken?. ik zie geen gegvens in je forumprofiel? mss niet opgeslagen?
groeten
Tina
@LesleySchepens
ik zal de dossierbeheerder vragen het dossier nog eens door te lezen en je te bellen
Zet je in je profiel het telefoonnummer waarop we je kunnen bereiken?
Groeten
Tina
Dag Tina,
Bedankt voor de goede opvolging!
Mijn telefoonnummer staat al klaar in mijn profiel.
@LesleySchepens
ik zal de dossierbeheerder vragen het dossier nog eens door te lezen en je te bellen
Zet je in je profiel het telefoonnummer waarop we je kunnen bereiken?
Groeten
Tina
@LesleySchepens
dit vind ik in je dossier: Reply: “klant opgebeld en info gegeven” op 12 juni ll
groeten
Tina
Dag Tina,
Ik vermoed dat er dan naar mijn grootouders zelf zal gebeld zijn. Deze zijn al op zeer oude leeftijd, hardhorig en franstalig. Wij vermoeden dat zij gewoon zullen neergelegd hebben zonder te weten waarover het ging. Is het mogelijk om mij hierover te contacteren? Ik heb dit volledig uitgezocht en ook de aanvraag bij jullie ingediend voor hen.
Vriendelijke groeten,
Lesley
@LesleySchepens
dit vind ik in je dossier: Reply: “klant opgebeld en info gegeven” op 12 juni ll
groeten
Tina
@LesleySchepens
het spijt ons: dossier is niet correct behandeld geweest
een andere collega gaat via de juiste procedures onderzoek starten
Groeten
tina
Dag Tina, 3 maanden verder en nog steeds geen nieuws...
@LesleySchepens
het spijt ons: dossier is niet correct behandeld geweest
een andere collega gaat via de juiste procedures onderzoek starten
Groeten
tina
@LesleySchepens dossier 51798958 is in behandeling. Groetjes, Heidi
Wanneer en op welke manier worden wij geïnformeerd over dit dossier?
Tot op heden heb ik hier nog niets over gehoord.
@George.be
er werd een dossier opgemaakt voor die betrokken dienst
Je kan alvast zelf via je App deze diensten blokkeren
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_3rd_bill/particulieren/support/facturen/facturen-beheren/klacht-over-je-factuur/betaalnummers-betaalsms-en-diensten-door-derden.html
dan kan dit niet meer gebeuren
die Derde Diensten moeten werken volgens strikte regels en we gaan nakijken of die bij jou gevolgd zijn of niet…
De eerste Proximus tech die nu bij ons op de firma langskomt gaat zich best stevig kleden, want die krijg de volle laag, dat beloof ik je nu al :) ocharme, en hij kan er helemaal niks aan doen..;
Vriendelijke groeten
Tina
@George.be Dit zou in orde moeten zijn. Ik heb je belkrediet ook aangepast. Groetjes Luc
@Proximus-Formmedewerkers zie ook @George.be zijn bericht in dit verband → hier
Namelijk:
Ik had hetzelfde voor. Op het voorlopige einde van de zoektocht kom ik uit op :
“Jess Media“ die me zonder toestemming abonneert op “Mobifun”, en Proximus weet zogezegd van niets. Zonder schaamte, die bedrijven :)
Dat ik dit nu pas ontdek is grappig: Ik kreeg zo nu en dan van m’n werkgever op mijn oren dat mijn Telematics uit stond/staat, en ze me verdenken van niet te zijn waar ik verondersteld ben te zijn.
Na lang zoeken, stel ik vast dat het belkrediet op mijn Prox. P&G sim die als backup dient smelt als sneeuw voor de zon, terwijl dat nummer nagenoeg nooit gebruikt wordt. Onverklaarbaar, want gebeld door mijn eigen nummer volgens de call-history.
Hiervoor heb ik in Oktober tot December enkele keren contact gehad met de helpdesk, onze Proximus contacten op het bedrijf, de online assistant… Geen éne die zogezegd van iets afweet. Het moet wel mijn fout zijn… Tot ik per toeval op dit topic bots, en jawel hoor: ‘t is van datte.
Het gaat me niet om die paar euro, het is gewoon idioot dat mijn diensten uitvallen door iets waar Proximus fout aan heeft, en waar ze te tam voor zijn om het aan te pakken. Ik verdenk ze zelfs van dit oogluikend toe te staan om mensen weg te pesten van hun P&G abbo.
De eerste Proximus tech die nu bij ons op de firma langskomt gaat zich best stevig kleden, want die krijg de volle laag, dat beloof ik je nu al :)
@Dani672 case 51799113 is in treatment. Kind regards, Heidi
@LesleySchepens dossier 51798958 is in behandeling. Groetjes, Heidi
Dag @Wim19 ik maak dossier 51766498, de bevoegde dienst zal jullie verder informeren. Groetjes, Heidi
Hallo,
Bij de P&G kaart van mijn moeder net hetzelfde zoals iedereen hier. Kaart herladen en na een maand helemaal leeg. We hadden het nog niet door, tot gisteren. Toen ik op “Mobifun” zocht op internet, kwam ik al snel dit forum tegen met nog een hoop slachtoffers.
Op enkele maanden tijd ongeveer 40 euro kwijt.
Kan hier een dossier voor aangemaakt worden? De GSM nummer staat in het profiel.
Is er een mogelijkheid om dit tegen te gaan zonder een abonnement te moeten aangaan? Want dat is gewoon veel te duur voor maar af en toe enkel te bellen, zonder internet en sms’en.
Mvg
@Hairyken Ik heb hiervoor dossier 51557635 overgemaakt aan de bevoegde dienst.Zij gaan het nakijken en zelf terug contact met u opnemen.Groetjes,Joel
Graag in je profiel het betrokken nummer, betrokken verkort nummer of firmanaam… en laat ons weten als dit is aangevuld.
@tina.b
Profiel is aangevuld, gaat om exact hetzelfde scenario als OP:
- SMS van 8695 van “Jess Media” om te abonneren op “Mobifun”
- 2 minuten daarna SMS van 8695 dat de dienst geactiveerd is
- Praktisch tegelijk alle belkrediet opgebruikt
Zelfde ‘onbepaald’ verkeer te zien, alleen gedateerd op de dag voordat de bewuste SMSen toegekomen zijn (GSM stond toen af).
Misschien nog bij vermelden: als het effectief over Simjacker gaat zoals OP aangeeft, dan is het echt alleen de operator die daar iets aan kan doen.
@Hairyken
als je het bedrag wil betwisten hebben we meer informatie nodig
Deze diensten dienen een heel reglement te volgen: bij klacht kijken we na of deze GOV regels gerespecteerd zijn, indien niet wordt het bewiste bedrag teruggegeven.
Graag in je profiel het betrokken nummer, betrokken verkort nummer of firmanaam… en laat ons weten als dit is aangevuld.
Ter info: Forum Profiel
klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten
vriendelijke groeten
Tina
@Dani672
can jou provide us more info about the company? Is it Mobifun? short number used? other company name? thanks, kr, Tina
@Fons02
toegevoegd aan je dossier
de dossierbeheerder zal je later contacteren
groeten
Tina