Skip to main content
Vraag

Pay&Go nummer is vervallen (niet actief)

• September 16, 2025
  • 5 reacties
  • 89 Bekeken

Mijn Pay&Go nummer is niet langer actief doordat ik het vergeten herladen ben, ik gebruik dit nummer echter voor heel veel toepassingen.  Het kan nog niet zo lang geleden vervallen zijn.  Kunnen jullie dit terug activeren dan kan ik het snel herladen.  Bellen jullie mij even?  Dan geef ik jullie het correcte nummer, ik kon dit niet toevoegen in mijn profiel.  In mijn profiel is het mijn bedrijfsnummer.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • September 16, 2025

@Brigida Je kan dit wel meegeven in je → ForumProfiel in het veld "Ticket" waar je nog specifieke/privé-informatie kan vermelden of iets wat je belangrijk acht i.v.m. je vraag, door je persoonlijk Pay&Go nummer daar te vermelden dat vervallen is bijvoorbeeld enz..

Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • September 16, 2025

Ik denk dat je maar 7 dagen overtijd mag zijn, dan kun je het nummer houden door alsnog te herladen. Indien langer riskeer je het nummer te verliezen. 

Ik zou zo rap mogelijk bellen naar de klantendienst via 080022800 (open vanaf 8 uurr in de week), de situatie uitleggen en hopen dat uw nummer nog niet opnieuw is toegekend.  Met een beetje geluk kan het dan nog. 

Anders wachten op een moderator op het forum morgen. Maar dat is later en misschien ook morgen niet. Hangt af van de drukte.  En doen wat Martin vraagt.

Martin
  • September 16, 2025

NB: In sommige gevallen kan een pay&go nummer terug geactiveerd maar dat is iets dat door de PX moderatoren moet verder onderzocht worden.

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • September 17, 2025

Dag ​@Brigida ik ontvang na ons telefoongesprek volgende info van de achterliggende dienst:

‘Het nummer werd in dienst gezet met behoud van simkaartnummer.

Conversie naar Pay&Go ingeleid – zal vannacht doorstromen. 

Klant gaat zich weer moeten identificeren en herladen, dat kan morgen.’

Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • September 17, 2025

En bel daarna regelmatig bvb elke maand gratis naar #121#, daar zegt men u hoeveel euro's er nog over zijn en tot wanneer.