Skip to main content

Ik heb net een nieuwe Pay&Go geactiveerd (na lang proces met 10x proberen om koppelen met MyProximus en eID ...). Dit is uiteindelijk gelukt maar nu wil ik een MyProximus account openen en dit nummer gebruiken maar dit lukt niet;

 

Was gisteren, ik dacht mss vandaag lukt het wel, maar nog steeds zelfde issue.

Dag @Madhouse soms duurt het tot 48u na een verwerking van een bestelling om MyProximus te activeren. Ik verzond alvast een activatiecode. Groetjes, Heidi


Dag @HeidiE , ik heb op het nummer helaas nog geen code ontvangen.

Heb voor de veiligheid het betrokken nummer in mijn profiel gezet onder mobiel nummer.

 

bedankt alvast

Chr.


net nog eens getest - @HeidiE  nog steeds niks. Bestelling was al van vorige week. 

Nummer werkt maar kan ngo steeds niet voorbij dat formulier om MyProximus te activeren.

 


@Madhouse Lukt het vandaag nog steeds niet? Ook niet via een andere browser en/of na het wissen van cookies en surfgeschiedenis? Mag ik het eens in uw plaats proberen? Groetjes, Antonella


Reageer