Skip to main content
Vraag

Pay en go

• April 17, 2026
  • 3 reacties
  • 19 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Mijn vorige topics zijn blijkbaar afgesloten dus zit er niets anders op dan met een nieuwe topic te beginnen. Het gaat van kwaad naar erger met Pay en Go.

Sedert maanden werkt de oproepgeschiedenis van de Myproximus app niet meer. Al tientallen keren gemeld met de fameuse “shaker” functie. Geen enkel resultaat.

De nieuwe Proximus+ app werkte wel op een smartphone maar NIET op een tablet. Probleem werd bevestigd door Proximus maar nog niets aan gedaan.

Ondertussen werkt de Myproximus app helemaal niet meer voor Pay en Go abonnementen. Niet op tablet, niet op pc en niet op smartphone. Is men de Pay en Go dienst aan het afbouwen of wat ? Ik ben dus alle controle kwijt over mijn verbruik en mijn tegoeden.

3 reacties

Martin
  • April 17, 2026

FYI: Bij mij werkt alles nog normaal ivm met mijn P&G kaart, de herlaad geschiedenis is ook in orde maar met de oproepgeschiedenis komt het maar niet in orde, spinner blijft een 30-tal seconden draaien en dan niets meer te zien van oproepgeschiedenis.
Met de schaker ook al meerdere keren doorgegeven en zelf al antwoord gekregen dat het in orde is maar dit is het nog altijd niet! 

Mijn vorige topics zijn blijkbaar afgesloten dus zit er niets anders op dan met een nieuwe topic te beginnen. Het gaat van kwaad naar erger met Pay en Go.

Sedert maanden werkt de oproepgeschiedenis van de Myproximus app niet meer. Al tientallen keren gemeld met de fameuse “shaker” functie. Geen enkel resultaat.

De nieuwe Proximus+ app werkte wel op een smartphone maar NIET op een tablet. Probleem werd bevestigd door Proximus maar nog niets aan gedaan.

Ondertussen werkt de Myproximus app helemaal niet meer voor Pay en Go abonnementen. Niet op tablet, niet op pc en niet op smartphone. Is men de Pay en Go dienst aan het afbouwen of wat ? Ik ben dus alle controle kwijt over mijn verbruik en mijn tegoeden.

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • April 17, 2026

@ldb01 

Alvast extra info.: Je Pay&Go-krediet raadplegen, herladen of omzetten | Proximus

Kan je bij de ‘opmerkingen’ op je forum profiel de My Proximus gebruikersnaam vermelden, dan laat ik dit onderzoeken.

Geert

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • April 17, 2026

De gevraagde informatie staat op mijn profiel bij “Ticket”.