Skip to main content
Vraag

pakket nog altijd niet niet aangekomen.

• September 12, 2025
  • 7 reacties
  • 122 Bekeken

Hallo,

Bestelling nummer: R000000110000ZSEXY - 1

klantennummer: 36907***

ik heb mn bestelling 04/09/2025 besteld ik krijg van proximus mail dat mijn bestelling op voorraad is ik bel naar proximus zelf ik krijg te horen mijn bestelling is niet meer op voorraad hoe kan dat, ik heb nog is gebeld op 09/09/2025 ze zeggen mijn pakket komt aan op 11/09 ondertussen zijn we al meer dan een week verder 12/09 en ik heb nog steeds NIKS ontvangen ik heb ook geen track en trace code gekregen hoelang zou dat wel niet duren. Ze zeggen tegen mij ja we hebben het besteld zodat we het naar jou kunnen versturen en hoelang gaat dat duren ik krijg ook de mail dat mijn pakket wordt klaar gemaakt al een week lang blijft het op dezelfde wat moet ik doen proximus zorg er beter voor dat mijn pakket deze week nog komt of minstens volgende week want mijn geduld geraakt op!

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Martin
  • September 12, 2025

@Niyada 

FYI: De Proximus moderatoren komen in het weekend niet langs op het forum, dus ten vroegste pas maandag zullen ze hier je bericht kunnen beantwoorden.

• Auteur
  • Apprentice
  • September 15, 2025

Ja hallo ik snap hier niks meer van he mijn moeder besteld die van hare later dan mij en heeft die al binnen 3 dagen gekregen ik zit hier he zonder niks al bijna 2 weken voorbij ik heb nog maar 1 dag om mijn contract op stop te zeggen dus geef aub vandaag antwoord proximus!

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • September 15, 2025

@Niyada 

Beste,

aan de hand van je order  zijn je  klantgegevens gevonden.

We laten nakijken waarom het order nog niet verzonden is.

mvg

Tina

• Auteur
  • Apprentice
  • September 15, 2025

Oke merci!

• Auteur
  • Apprentice
  • September 15, 2025

@Niyada 

Beste,

aan de hand van je order  zijn je  klantgegevens gevonden.

We laten nakijken waarom het order nog niet verzonden is.

mvg

Tina

Zijn er ondertussen al wat informatie ik heb daarnet ook 2x gebeld naar proximus zelf hiervoor?

Martin
  • September 15, 2025

@Niyada 

FYI: Aangezien de PX moderatoren hier normaal op het forum maar langskomen tussen 8u00 - 16u30 zal er pas iemand van hen morgen kunnen antwoorden (indien ze reeds antwoord gekregen hebben van de bevoegde dienst).

Mutlie
  • September 15, 2025

Niet volledig naast de vraag, de moderatoren moeten het ook navragen (zie hogere post van ​@tina.b) en het antwoord afwachten vooraleer ze iets kunnen meedelen.