Skip to main content

Beste,

Sedert gisteren heb ik een overdracht aangevraagd van proximus naar mobile vikings. Tot op heden nog altijd niet overgezet..

Bij mijn partner was dit na 2u geklonken..

Kunne  jullie nagaan of er ergens een probleem is?

Ik ben reeds in ct met mobile vikings en zij volgen ook op..

 

Dank!

@KarenPollet

je mag toch op 2dagen reken en morgen zondag dus zal waarschijnlijk maar ten vroegste maandag in orde komen.
Normaal kan je blijven bellen bij MV tot de overdracht in orde is bij PX en mogelijks moet je dan de smartphone eens opnieuw opstarten.

Je kan kijken bij welke provider je nummer nog toebehoord. »→ (CRDC) for Number Portability

NB: PX moderatoren komen hier pas maandag terug langs.


@KarenPollet Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel


Reageer