Vraag

Overdracht naar Mobile vikings

  • 24 November 2023
  • 5 reacties
  • 110 Bekeken

Reputatie 1

Ik wacht al enkele dagen op de overdracht van mijn gsmnummer naar Mobile Vikings. Hoe lang duurt dit normaal? Zou dit niet na enkele uren in orde moeten zijn?

dank!


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Jogoo27 Als eindverantwoordelijke dient Mobile Vikings te zorgen voor de volledige overdracht..Best via hen contact opnemen zodat zij het nodige voor u kunnen doen/nakijken.Groetjes,Joel

Reputatie 1

Dank voor de reactie. Ik kreeg deze mail: 

 

Goed nieuws! We hebben je Easy Switch-aanvraagdoorgestuurd naar je vorige operator en zij hebben het goed ontvangen. Zodra wij antwoord krijgen van je vorige operator over de status van jouw Easy Switch, brengen wij je op de hoogte.

Ik zou dus veronderstellen dat dit nog bij jullie ligt?

Heb je de overdracht wel bij MV aangevraagd, want dit zal de reden zijn waarom @Joel M deze opmerking maakt denk ik.

NB: bij welke operator je nummer zit kan je hier zien → CRDC for Number Portability

Reputatie 7
Badge +3

@Jogoo27 Op 22/11/23 staat bij Proximus een PORT OUT AUTOMATED ORDER - OPZEG NA AANVRAAG BIJ OLO- geregistreerd.Ordernummer R00000029100126397 .In dit geval moet Mobile Vikings verder het nodige doen voor overdracht.Uw gsm-nummer staat bij Proximus hiervoor klaar.Groetjes,Joel

Reputatie 1

Dank!

Reageer