Ik kan niet gebeld worden door Orange.
Personen krijgen een melding dat mijn nummer niet ik gebrui' is.
Klantendienst gebeld en zeiden dat alles ok is, maar helaas is dit niet zo.
Heeft iemand een tip hoe ik dit kan oplossen?
Ik kan niet gebeld worden door Orange.
Personen krijgen een melding dat mijn nummer niet ik gebrui' is.
Klantendienst gebeld en zeiden dat alles ok is, maar helaas is dit niet zo.
Heeft iemand een tip hoe ik dit kan oplossen?
ik vraag info bij technische collega’s en hou je op de hoogte
Groeten
Tina
Hallo,
Ik heb exact hetzelfde probleem. Alle mensen met een Orange abonnement kunnen mij niet bereiken op m’n Proximus gsm-nummer.
Kan dit aub verholen worden? Zo ja, hoe?
Alvast bedankt.
Groetjes,
Annick
kan je in je forumprofiel het betrokken gsm nr aanvullen?
ook je klantgegevens?
Hoe lang bestaat het probleem al?
Ter info: Forum Profiel
klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten
groeten
Tina
Dag Tina,
Ik heb bij deze m’n profiel aangepast en m’n telefoonnummer toegevoegd, waarmee ik problemen heb.
Het probleem bestaat al een aantal maanden (sinds m’n overdracht van Orange naar Proximus, waar ook een klacht heeft gelopen).
Aan de klantendienstlijn (technische dienst/storingen) weten ze het ook niet en vragen ze mij om m’n voice over wifi ‘ns te desactiveren en te heractiveren en te proberen, maar ik heb zonet nogmaals een test gedaan met een Orange gebruiker en die persoon kan me nog steeds niet bereiken. M’n nummer is zogezegd niet in gebruik.
Alvast bedankt om eindelijk een oplossing te vinden.
Mvg,
Annick M.
Beste,
Ik heb hetzelfde probleem.
Al meermaals contact gehad met Proximus en nog steeds geen oplossing.
Zou u dit ook voor mij kunnen oplossen aub?
Mvg
Maarten
kan dit ook opgelost worden aub
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.