Skip to main content
Antwoord

Orange gebruikers kunnen mij niet bereiken

  • January 22, 2024
  • 4 reacties
  • 75 Bekeken

Zou iemand mij hierbij kunnen helpen?

Beste antwoord door Martin

@DulguunD 

Ter bijkomende info: 
je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • January 22, 2024

@DulguunD  Dag, kunt u een paar van deze Orange Nummers onder je ticket vermelden, zodat we dit kunnen nakijken?


Martin
  • Antwoord
  • January 22, 2024

@DulguunD 

Ter bijkomende info: 
je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


  • Auteur
  • Apprentice
  • January 22, 2024

Ik heb alles bijgewerkt.


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • March 18, 2024

Dag @DulguunD ik kreeg vrijdag bericht dat dit in orde is gebracht. Sorry dat het wat langer duurde! Groetjes, Heidi