Skip to main content
Beantwoord

Opzeggen dataphone opzeggen


Beste,

 

Ik zou graag mijn DataPhone optie opzeggen en de restwaarde van m’n toestel betalen. Zou dit in orde kunnen gebracht worden? Alvast bedankt? :)

Beste antwoord door Luc.M

@CharlotteH  Dag Charlotte, dit is uitgevoerd. de restwaarde is 59,96 €. Groetjes en een fijne dag nog.

Luc

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

13 reacties

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1707 reacties
  • Antwoord
  • 26 januari 2022

@CharlotteH  Dag Charlotte, dit is uitgevoerd. de restwaarde is 59,96 €. Groetjes en een fijne dag nog.

Luc


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 27 januari 2022

@Luc.M 
Super, dankjewel. Zou het kunnen dat het nog niet lukt om een nieuwe smartphone toe te voegen aan mijn abonnement?


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2538 reacties
  • 27 januari 2022

Dag @CharlotteH Luc zijn order staat als ‘afgewerkt’ op 27/01/2022 om 09:54u. In principe zou het nu wel moeten lukken om een nieuwe aanvraag in te geven, probeer je nog eens opnieuw? Groetjes, Heidi


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 27 januari 2022

@HeidiE 

Dankjewel voor de snelle respons. Ik zie dat er opstaat dat ik geen smartphone kan toevoegen, dat het niet compatibel is. 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 27 januari 2022

@HeidiE Ik heb dit opnieuw geprobeerd en ik blijf deze boodschap krijgen:

Products Smartphone met abonnement(en) zijn niet compatibel met je bestaande abonnementen en zal verwijderd worden.


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2538 reacties
  • 27 januari 2022

Dag @CharlotteH dan denk ik dat je keuze niet compatibel is met je abonnement. Als je bijvoorbeeld een Flex Mobile hebt en het gekozen toestel een hoger abonnement vereist. Laat ik je anders even opbellen door onze klantendienst? Groetjes, Heidi

 

 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 27 januari 2022

@HeidiE  Aha oké, Ik heb de optie gekozen om een smartphone toe te voegen aan mijn bestaand abonnement Mobilus S. Met mijn vorige smartphone was dit een optie, nu misschien niet meer.


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2184 reacties
  • 28 januari 2022

@CharlotteH U kan best eens bellen naar het gratis nummer 0800 22800.Zij kunnen dan samen met u gaan overlopen /bekijken wat de mogelijkheden zijn in uw geval.Dit kan ook via de shop.Groetjes,Joel


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 28 januari 2022

@Joel M Ondertussen is alles in orde gekomen, toch bedankt :).


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2184 reacties
  • 28 januari 2022

@CharlotteH Fijn om te horen dat alles voor u is opgelost.Groetjes,Joel


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 28 mei 2022

Beste , 

Ik zou graag mijn openstaande restwaarde willen betalen . Als ik dit doe ben ik dan ook verlost van mijn dataphone ? 


Martin
  • 33567 reacties
  • 28 mei 2022

Uit de bovenstaande berichten kan ik Inderdaad afleiden als je de restwaarde betaalt, dan  dataphone kan opgezegd worden.

Proximus forummedewerkers komen pas maandag terug om je hierbij verder te helpen.


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 30 mei 2022

@KrisVDW De restwaarde zou momenteel ongeveer € 445 bedragen en dan ben je inderdaad verlost van de dataphone-optie. Akkoord? Groetjes, Antonella