Beste,
Ik zou graag mijn DataPhone optie opzeggen en de restwaarde van m’n toestel betalen. Zou dit in orde kunnen gebracht worden? Alvast bedankt? :)
Beste,
Ik zou graag mijn DataPhone optie opzeggen en de restwaarde van m’n toestel betalen. Zou dit in orde kunnen gebracht worden? Alvast bedankt? :)
Luc
Super, dankjewel. Zou het kunnen dat het nog niet lukt om een nieuwe smartphone toe te voegen aan mijn abonnement?
Dag
Dankjewel voor de snelle respons. Ik zie dat er opstaat dat ik geen smartphone kan toevoegen, dat het niet compatibel is.
Products Smartphone met abonnement(en) zijn niet compatibel met je bestaande abonnementen en zal verwijderd worden.
Dag
Beste ,
Ik zou graag mijn openstaande restwaarde willen betalen . Als ik dit doe ben ik dan ook verlost van mijn dataphone ?
Uit de bovenstaande berichten kan ik Inderdaad afleiden als je de restwaarde betaalt, dan dataphone kan opgezegd worden.
Proximus forummedewerkers komen pas maandag terug om je hierbij verder te helpen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.