Skip to main content
Vraag

Opeens GSM-abonnement gewijzigd naar Mobile Essential

• July 25, 2025
  • 2 reacties
  • 47 Bekeken

We hebben een Flex+ Fiber pakket (Mega Fiber) en ik merkte in de Proximus-app op dat ik nu een “Mobile Essential” GSM abonnement heb, terwijl ons pakket internet, GSM en TV bevat. Standaard krijg je in dat geval een GSM abonnement met minstens 20 GB data.

Waarom is deze wijziging plotseling doorgevoerd? Ik begrijp er helemaal niets van. Is dit een verandering, of een klein foutje van Proximus?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • July 25, 2025

@imran_ch FYI: tijdens het weekend en feestdagen komen op het forum geen PX moderatoren langs, dus je kan ten vroegste maandag een reactie/uitleg verachten.

We hebben een Flex+ Fiber pakket (Mega Fiber) en ik merkte in de Proximus-app op dat ik nu een “Mobile Essential” GSM abonnement heb, terwijl ons pakket internet, GSM en TV bevat. Standaard krijg je in dat geval een GSM abonnement met minstens 20 GB data.

Waarom is deze wijziging plotseling doorgevoerd? Ik begrijp er helemaal niets van. Is dit een verandering, of een klein foutje van Proximus?

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • July 28, 2025

@imran_ch Dit is in orde. Men was vergeten de mobiele nummers onder je pack te zetten, het systeem doet dan een omschakeling naar een standalone abonnement.