Skip to main content

Beste, ben al meer dan een week bezig met naar Proximus te bellen om voicemail te deactiveren  op mijn schoonmoeder haar mobieltje. Zeer te korte tijd(beld maar 3 maal) Ze hebben daar op de klantendienst veel kasten heb ik de indruk want ben al naar alle kasten gestuurd en zeer onbeleefd opgehangen geweest. De eene zegt dat het onmogelijk is andere verwijzen me naar myproximus maar niet werkt. Lees hier zelf op forum dat ze in de shop ook niet kunnen helpen. 

Hopelijk kan er mij hier iemand helpen.

Dag @Irène Fallier gaat het over het telefoonnummer in je klantprofiel? Groetjes, Heidi


Ja, dat nr ja.


@Irène Fallier ik heb aan de achterliggende dienst gevraagd om de voicemail te deactiveren. Zodra ik bevestiging heb, laat ik je hier een seintje!


Dag @Irène Fallier het nodige werd gedaan! Kan wel zijn dat je het toestel eens moet uit- en opnieuw inschakelen om deze aanpassing te activeren. Groetjes, Heidi


Dag Heidi, 

Dank u wel om dit te regelen want het is gelukt . Groetjes 


Reageer