Dag,
Op mijn gsm heb ik momenteel drie e-sims actief: twee van Proximus (nummers 42 en 73) en één van Telenet (28). Mijn primaire nummer is 42, gekoppeld aan het Proximus-netwerk.
Sinds kort kan ik echter niemand meer bellen met mijn Proximus nummers. Telkens wanneer ik probeer te bellen, wordt de oproep onmiddellijk beëindigd met de melding “Call ended”. De persoon die ik probeer te bellen, krijgt wel een melding dat ik heb gebeld, maar de oproep zelf komt niet door.
Opvallend genoeg werkt bellen naar bijvoorbeeld de voicemail (1230) wel zonder probleem.
Hetzelfde probleem doet zich ook voor op mijn tweede Proximus-nummer (73). Wanneer ik via mijn Telenet-nummer (28) bel, werkt alles perfect.
Ik heb al een netwerkinstelling-reset uitgevoerd, maar dat bood geen oplossing. Ook heb ik een swap sim gedaan voor beide nummers, het werkte even, maar het probleem kwam al snel terug op beide e-sims.
Heeft iemand dit probleem ook al ervaren of weet iemand wat de oorzaak kan zijn? Zou het helpen om opnieuw een fysieke simkaart te gebruiken? Ik vermoed dat het iets met mijn simprofiel of de Proximus-configuratie te maken heeft, aangezien bellen via Telenet wél probleemloos gaat.
Klantnummer en betrokken nummers zijn toegevoegd in het ticketveld.
Vraag
Onmogelijk bellen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.